Q8 kiest Blauw Research als exclusieve partner voor Market Research en Consumer Insights

Q8 heeft -voor zijn merken Q8 en Tango- Blauw Research geselecteerd als exclusieve partner voor Market Research en Consumer Insights. Vanaf 1 april 2025 zijn beide partijen een strategische samenwerking aangegaan voor een minimale periode van drie jaar.
Na een zorgvuldig selectieproces koos Q8 voor Blauw Research vanwege de gedeelde visie op het slim benutten van inzichten voor groei, de inhoudelijke kracht van het team en de energie en betrokkenheid die tijdens het gehele traject voelbaar waren.
Q8 over de samenwerking: “Blauw sluit perfect aan bij onze ambities”
Mark Buissink, Marketing Manager bij Q8: “We zijn blij dat we voor Blauw Research hebben gekozen. Hun strategische aanpak, enthousiasme en het vermogen om inzichten te vertalen naar concrete acties, sluiten perfect aan bij waar wij als merk naartoe willen. We geloven dat deze samenwerking ons gaat helpen om nóg klantgerichter en data-gedrevener te werken.”
Blauw Research trots op samenwerking met een merk in beweging
Jos Vink, CEO van Blauw Research: “We zijn enorm trots dat een toonaangevende organisatie als Q8 – die zelf volop in ontwikkeling en transformatie is – voor Blauw Research heeft gekozen. Deze samenwerking sluit naadloos aan bij onze ambitie om organisaties te helpen groeien door data en inzichten om te zetten in echte impact. We kijken uit naar een duurzame en inspirerende samenwerking.”
Inzichten als startpunt voor concrete keuzes
Frederieke van Leeuwen, Business Lead Strategy & Positioning bij Blauw Research: “Ik kijk er enorm naar uit om samen met Q8 een intensieve samenwerking aan te gaan op basis van het partnership framework dat ik de afgelopen jaren heb ontwikkeld. Daarmee zorgen we ervoor dat inzichten niet op zichzelf staan, maar actief bijdragen aan het strategisch kompas van de organisatie – zodat ook op directieniveau beslissingen worden genomen op basis van onderbouwde inzichten.”
Met veel vertrouwen en enthousiasme kijken beide partijen uit naar de start van deze samenwerking.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.