Geplaatst door Seneca

Quadia & Seneca zetten websites in beweging

De integratie van het content management systeem (CMS) Smartsite iXperion van Seneca en het Online Video Platform van Quadia biedt websitebeheerders het ultieme gereedschap om een boodschap op interactieve wijze te communiceren; in tekst, beeld, en geluid. De redacteur selecteert een video, verrijkt deze met aanvullende informatie, zoals een korte beschrijving, achtergronden (downloadable), hyperlinks, contact- en bestelinformatie en publiceert de video op een willekeurig gekozen webpagina. Integratie in en verspreiding via sociale media is uiteraard ook onderdeel van de mogelijkheden. Dankzij de aanwezige management rapportage tools heeft de redacteur dírect inzicht in kijkcijfers, kijkgedrag en conversie.

Nico Verspaget, CEO van Quadia Web TV: “Het gebruik van online video groeit zeer snel. Naar verwachting bestaat 90% van al het internetverkeer in 2014 uit online video. De samenwerking tussen Quadia en Seneca maakt de inzet van online video zeer eenvoudig voor marketeers.”

Robert Jan van der Steur, CEO van Seneca: “Wij bieden onze gebruikers een geïntegreerde front-office oplossing aan. Alle informatie wordt centraal beheerd en decentraal gepubliceerd. Video is één van de mogelijke kanalen. Met Quadia leveren wij per direct een professionele en schaalbare video-oplossing binnen ons content management systeem (CMS) Smartsite iXperion.”

Vanzelfsprekend vertellen Nico Verspaget (Quadia) en Robert-Jan van der Steur (Seneca) via een online video hoe de samenwerking tussen Quadia en Seneca elke website in beweging zet: (http://www.seneca.nl/pub/Homepage/Nieuws/Nieuws-2011/Nieuws-2011-Mei/Quadia-en-Seneca-zetten-websites-in-beweging.html)