Quooker brengt social media activiteiten onder bij MassMovement

Quooker heeft in het eerste deel van 2013 een start gemaakt met het introduceren van haar merk op Facebook en Twitter. MassMovement is aangetrokken om de social media kanalen verder te activeren en uit te breiden. Om de Facebook fanbase te vergroten en brandawareness te genereren, wordt in september gestart met een activatiecampagne op Facebook. Deze staat in het teken van de introductie van de nieuwe Quooker Fusion en is onderdeel van een grotere campagne die bestaat uit o.a. televisie, print en search.
De social media activatie bestaat niet alleen uit het bedenken en produceren van campagnes, maar ook het communitymanagement en de contentcreatie worden door MassMovement uitgevoerd.
Over MassMovement
MassMovement is een interactief reclamebureau dat gespecialiseerd is in online (campagne) concepten in de vorm van games, social media campagnes, online entertainment, websites, 3D animatie, video en display advertising.
Over Peteri BV
Peteri BV is de fabrikant van de Quooker. Naast de hoofdvestiging in Nederland, heeft het bedrijf ook vestigingen in België, Denemarken, Duitsland, Luxemburg, Noorwegen, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.