Geplaatst door TIE Kinetix

Rabobank implementeert FLOW Partner Automation om een 100% digitale supply chain te realiseren

Breukelen Nederland – 28 oktober 2021 om 8:00 uur CEST – TIE Kinetix, leider in 100% digitalisering van de supply chain, maakt vandaag bekend dat Rabobank met succes FLOW Partner Automation heeft ingezet om e-facturatie met leveranciers van elke omvang mogelijk te maken en als gevolg bedrijfsprocessen te transformeren.
Met FLOW, het cloud-gebaseerde supply chain platform van TIE Kinetix, kan de Rabobank beginnen met het digitaliseren van inkomende facturen voor ongeveer 23.000 leveranciers en de weg vrijmaken voor volledige automatisering. De geautomatiseerde onboarding diensten van TIE Kinetix zullen de adoptie van leveranciers maximaliseren, terwijl de flexibiliteit van FLOW de bank zal ondersteunen bij de overgang naar een 100% digitale supply chain.
“Rabobank is live op Peppol! Samen bouwen we aan een betere e-factuurwereld”, zegt Arthur Slijkhuis, Manager Finance & Accounting van het Finance & risk Center, Rabobank.
“Door Peppol te gebruiken in combinatie met een eigen facturatieportaal, kan Rabobank hun hele leveranciersgemeenschap bereiken en zo verder gaan op hun reis naar e-facturatie,” zegt Arjan Sloot, Country Manager Benelux, TIE Kinetix. “We zijn verheugd dat we de Rabobank kunnen helpen met het bereiken van hun doelen door toegang te bieden aan het Peppol-netwerk en dat we met behulp van ons FLOW Partner Automation platform het leveranciersportaal mogelijk kunnen maken.”

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-) overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.
TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: TIE) en heeft kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie naar www.TIEKinetix.com/nl en volg ons op LinkedIn, Twitter, Facebook, Xing en YouTube.