Radio Veronica lanceert nieuwe app

Vanaf vandaag is de nieuwe app van Radio Veronica beschikbaar in de iTunes Store en in Google Play. Met de nieuwe app heeft elke luisteraar een directe hotline met de DJ’s. Luisteraars delen eenvoudig en snel berichten, afbeeldingen en audio-files met de Radio Veronica DJ’s.

Interactie is het sleutelwoord. Luisteraars delen informatie, doen makkelijk mee aan de verschillende radioacties en kunnen favoriete nummers via Facebook en/of Twitter verspreiden. Daarnaast geeft de app toegang tot het actuele weer en verkeer, het allerlaatste nieuws van Upcoming en de app beschikt over een sleeptimer functie (voor iOS).

Via de app kun je natuurlijk naar Radio Veronica luisteren, maar ook naar de digitale themastations zoals de Top 1000 Allertijden en Hit Radio.

Radio Veronica
Radio Veronica is in heel Nederland via de ether, Digitenne, Astra satelliet, mobiele telefoon, Radioveronica.nl en kabel te ontvangen. Check www.radioveronica.nl voor de frequenties in jouw gebied. Radio Veronica is onderdeel van de Sky Radio Group.