Ralph Remkes kiest voor beslist.nl

Ralph Remkes (1975) is per 1 september jl. aangesteld als Chief Digital Marketing bij beslist.nl, het grootste online winkelcentrum van Nederland.
In zijn nieuwe rol bij beslist.nl is Remkes verantwoordelijk voor de digitale marketing. Remkes gaat de teams Online Advertising en SEO aansturen bij het online winkelcentrum.
Het afgelopen jaar werkte Remkes als Marketing Manager bij neckermann.com. Daarvoor was hij Manager Partner program & Developer Center bij bol.com.
Kees Verpalen, oprichter en CEO van beslist.nl: “Wij zijn blij om Ralph te verwelkomen in ons team. We willen verdere stappen zetten in de richting van behavioural marketing. Hierin kan Ralph, met al zijn kennis en ervaring, van grote waarde zijn voor beslist.nl.”
Remkes over zijn nieuwe uitdaging: “Beslist.nl groeit snel. Ik kijk er naar uit om samen met mijn teams voort te bouwen op het succes van het bedrijf. Ons belangrijkste doel is het verder vergroten van het online winkelgemak voor consumenten.”
Beslist.nl is het grootste online winkelcentrum van Nederland, met meer dan 24 miljoen producten die te koop zijn in bijna 10.000 shops. Beslist.nl wordt dagelijks bezocht door ruim een half miljoen online shoppers.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.