Industry Wire

Geplaatst door Reflex Online

Reflex Online lanceert innovatieve medewerkersapp voor hybride werken

Reflex Online, een vooraanstaande leverancier van slimme kantooroplossingen, lanceert met trots haar nieuwste product: De medewerkersapp. Deze innovatieve medewerkersapp is ontworpen om hybride werken eenvoudig, efficiënt en plezierig te maken voor medewerkers en voor organisaties van elke omvang. “Uit de Benchmark van de Nederlandse Werkomgeving 2024 blijkt dat 42% van de respondenten een afname in het aantal vierkante meters kantoorruimte verwacht in de komende vijf jaar, terwijl slechts 6% een daling in de bezetting op kantoor voorziet. Dit onderstreept de behoefte aan efficiënte hybride werkoplossingen,” zegt Joost Kuilder, Commercieel Directeur bij Reflex Online. “Wij begrijpen dat hybride werken een blijvende trend is. Met deze app willen we bedrijven de tools geven om deze nieuwe manier van werken optimaal te ondersteunen.”

De medewerkersapp is één geïntegreerde oplossing voor alles om hybride werken en elkaar ontmoeten op kantoor gemakkelijk te maken. De app biedt daarom een breed scala aan functies om te voldoen aan de behoeften van de hedendaagse hybride werkplek. Of het nu gaat om het reserveren van werkplekken, vergaderruimtes, voertuigen of parkeerplaatsen: met Reflex Meeting kunnen medewerkers alles eenvoudig regelen. Bovendien kunnen ze zich snel in- en uitchecken op werkplekken, in ruimtes en op kantoorlocaties. Of zich eenvoudig aanmelden voor bedrijfsevenementen. “Met deze functies lossen wij een hoop dagelijkse frustraties op kantoor op en maken we daarnaast ontmoeten makkelijk. De medewerkersapp is modulair opgebouwd, zodat organisaties zelf bepalen welke functies ze willen gebruiken”, aldus Joost Kuilder.

Reflex Online ontwikkelde de app samen met marketingbureau Guyiday. “We hebben deze app in korte tijd samen met het team van Reflex Online ontwikkeld. Door elkaars expertise te benutten hebben we een krachtig eindresultaat opgeleverd, waar we erg trots op zijn”, vertelt Joost van de Wijdeven, Directeur van Guyiday. Beide bedrijven werken al lange tijd op verschillende vlakken met elkaar samen. “Het is erg leuk dat we na onze samenwerking op marketingvlak elkaar nu ook op deze manier versterken.”

“De lancering van deze app is een belangrijke mijlpaal voor onze organisatie en onze klanten. We hebben al verschillende enthousiaste launching customers mogen begroeten als gebruikers van de medewerkersapp en hopen deze de komende tijd verder te ontwikkelen en uit te rollen”, besluit Joost Kuilder.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht