Registratie Zorglijn Erasmusbrug geoptimaliseerd

De Zorglijn van Erasmusbrug wordt sinds kort ondersteunt met de applicatie ISEZ. Met deze applicatie is Erasmusbrug in staat gesprekken juist te registreren en uiteindelijk eenduidig te facturen aan de klant.
“Erasmusbrug is een fusieorganisatie.” vertelt Maarten den Heijer, Manager Zorglijn bij Erasmusbrug. “Het was ons doel om alle organisaties met één systeem te laten werken. Het systeem dat wij in gebruik hadden was zwaar verouderd. Er was geen uniformiteit in de rapportages naar onze klanten. Voor het maken van de rapportages waren ook veel handelingen noodzakelijk. Dat hoeft nu niet meer.”
Steven Heye, projectleider bij Erasmusbrug vult aan “De dienstverlening van Erasmusbrug is ook uitgebreid in de loop der jaren door de fusies en groei van de organisatie. Een nieuw systeem moest dan ook aansluiten bij onze huidige en toekomstige wensen. Zo wilden wij een systeem dat uitblinkt in eenvoud, beschikbaarheid, stabiliteit en snelheid. Als er gebeld wordt moet binnen een paar seconden de juiste gegevens beschikbaar zijn. Vervolgens moet de nieuwe call snel verwerkt kunnen worden.”
“Dat is het mooie van de Smartsite applicatie. Op één redactieomgeving kunnen alle gegevens worden geregistreerd. Deze gegevens kunnen vervolgens op verschillende omgevingen worden gepubliceerd. Daarom is Smartsite ook een strategische keus voor Erasmusbrug. De ISEZ callcenter applicatie kunnen we ook voor andere partijen inzetten. De basis staat er al. Ideaal!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.