Geplaatst door Flatline Agency

Remy: Van grondlegger bij Dept naar innovatiestuwer en partner bij Flatline Agency

Ontdek hoe Remy, co-founder van Dept, Flatline Agency transformeert met zijn visie en unieke expertise in digitale innovatie en leiderschap.

Inleiding

Flatline Agency gaat een spannende nieuwe fase aan met de officiële toetreding van Remy, voorheen een van de grondleggers van het gerenommeerde Dept Agency, als actief medewerker, werkgever, en aandeelhouder. Na twee jaar van onmisbare advisering en samenwerking, zal Remy nu de leiding nemen over onze processen en operatie, waarmee hij een schat aan ervaring en visie inbrengt die ongetwijfeld zal bijdragen aan onze groei en ons streven naar uitmuntendheid.

Deze stap valt samen met een belangrijk moment in onze geschiedenis – ons vijfjarig bestaan – en markeert het begin van een tijdperk waarin we ons potentieel verder zullen ontwikkelen om Flatline Agency te vestigen als een dominante speler in de digitale wereld.

Om extra context te bieden aan deze nieuwe toetreding, hebben wij een interview opgenomen met Remy. Dit is te vinden in de tweede helft van dit artikel onder het kopje “Waarom Flatline Agency?”. Hier zijn drie vragen gesteld waar Remy enthousiast en ook uitgebreid op heeft geantwoord. Maar voordat wij daar aan beginnen willen wij jullie introduceren aan Remy en zijn prestaties langslopen.

Achtergrond van Remy

Remy, met een rijke historie in de digitale wereld, staat bekend om zijn indrukwekkende werk als één van de oprichters van Dept Agency, een van de grootste onder de digital agencies. Zijn pad, gekenmerkt door ambitie en innovatie, heeft hem door verschillende belangrijke rollen geleid. Van digitale sturing bij Johnson & Johnson tot de Nederlandse Energie Maatschappij, waarbij ondernemerschap en technologie bij elkaar kwamen.

Zijn expertise en ondernemerschap kwam tot ultieme uiting bij Expand Online. Een digital marketing agency dat vanuit het niets in zeven jaar is uitgebouwd naar 70 man en een top 3 bureau in Nederland. En vervolgens aan de wieg stond van de bureaugroep waaruit uiteindelijk Dept is ontstaan.

Nu, als een onderdeel van Flatline Agency, brengt hij een combinatie van ervaring, inzicht en een vooruitstrevende blik mee. Zijn toewijding aan het bevorderen van digitale uitmuntendheid en het creëren van baanbrekende oplossingen vormt de kern van zijn overstap. Met Remy aan het roer van processen en operaties, is Flatline Agency uitstekend gepositioneerd om zijn ambities te realiseren en zichzelf te vestigen als een dominante kracht in de digitale marketingwereld.

Waarom Flatline Agency?

Remy, die zichzelf omschrijft als een avonturier, brengt een unieke mix van ervaring en passie naar Flatline. “Sinds 1,5 jaar ben ik adviseur van Dylan en Robin, dit doe ik vanuit mijn kennis en ervaring uit het verleden. Ik ben co-founder van digital marketing bureau Expand Online, waarmee we later aan de start hebben gestaan van wat nu Dept Digital Agency is,” deelt Remy. Zijn verhaal is er een van successen en belangrijke keuzes – na een indrukwekkende carrière bij Dept besloot Remy een pauze in te lassen om tijd met zijn gezin door te brengen, een beslissing die veel over zijn waarden zegt.

Nu, met vernieuwde energie en gedreven door de dynamiek en het potentieel dat hij ziet in Flatline, staat Remy klaar om deze nieuwe uitdaging aan te gaan. “Inmiddels wil ik weer een nieuw avontuur starten, en Flatline sprak me heel erg aan, en ik heb ze natuurlijk goed kunnen leren kennen afgelopen tijd. Zowel de ondernemers, het team als de markt motiveren mij om aan boord te stappen bij Flatline.”

Zijn verhaal schijnt licht op de geest van Flatline, een bedrijf dat niet alleen op zoek is naar ervaring, maar ook naar mensen die bereid zijn om in nieuwe avonturen te duiken. Remy’s besluit om zich bij Flatline aan te sluiten, getuigt van een gedeelde visie en ambitie, en markeert een veelbelovende nieuwe fase voor zowel hem als het bedrijf.

Impact op Flatline Agency

“Is er een opdracht of doel binnen Flatline die jij wilt bereiken en/of delen?” Op deze vraag antwoordde hij gedreven: “Ik hoop mijn steentje bij te dragen aan het (verder) bouwen van Flatline als toonaangevend agency in Nederland en wellicht daarbuiten. Met behulp van mijn ervaring uit het verleden, wil ik helpen om een sterke organisatie te bouwen en de snelle groei in goede banen te leiden.” Deze uitspraak onderstreept Remy’s verlangen om zijn kennis en expertise in te zetten ten behoeve van Flatline, met een duidelijke focus op zowel interne structuur als externe expansie.

Dit doel van Remy valt in lijn met de visie en missie van Flatline. Het benadrukt een strategische benadering waarbij ervaring en vooruitziendheid sleutelcomponenten zijn in het navigeren door de uitdagingen en kansen van snelle groei. Zijn commitment om Flatline naar nieuwe hoogten te tillen, belooft niet alleen spannende tijden voor het bedrijf, maar onderstreept ook de rol van gedreven individuen in het vormgeven van de toekomst van de digitale marketingsector.

Toekomstvisie

Ter afronding van ons gesprek met Remy, richtten we onze blik op de toekomst, nieuwsgierig naar zijn visie voor Flatline. Zijn antwoord op de vraag “Hoe zou jij je toekomstvisie bij Flatline beschrijven?” weerspiegelt niet alleen optimisme, maar ook een duidelijk plan voor groei en innovatie.

Remy gelooft sterk in de onderliggende potentie van Flatline, een potentie die volgens hem nog lang niet volledig benut is. “Ik denk dat er nog heel veel potentie is om de bestaande expertises uit te bouwen,” zegt hij. Dit streven naar uitbreiding gaat hand in hand met het doel om “het uiterste uit te halen in schaal en omvang.” Zijn visie omvat niet alleen het vergroten van wat er al bestaat, maar het verbreden van de mogelijkheden voor Flatline.

Verder benadrukt Remy het belang van veelzijdigheid in de dienstverlening van Flatline. “Daarnaast zal het ook van belang zijn om binnen deze expertises meer verschillende oplossingen en platformen aan klanten te kunnen bieden, om zo platform agnostisch te kunnen werken.” Deze aanpak zou Flatline niet alleen onderscheiden van de concurrentie, maar ook meer waarde bieden aan hun klanten door flexibiliteit en aanpassingsvermogen.

Tot slot opent Remy de deur naar nieuwe mogelijkheden door te stellen dat “het interessant zou kunnen zijn om in de toekomst aanpalende expertises, zoals Design/Creative, te verkennen.” Deze vooruitblik op uitbreiding naar nieuwe gebieden getuigt van een ambitie om Flatline te transformeren in een nog completer en veelzijdiger bureau.

Remy’s visie voor Flatline is er een van gestage groei, innovatie en diversificatie. Met een duidelijke focus op het maximaliseren van het bestaande potentieel en het verkennen van nieuwe mogelijkheden, belooft zijn toekomst bij Flatline een spannende reis te worden vol ontwikkeling en succes.

Afsluiting

De toetreding van Remy tot Flatline Agency markeert een keerpunt in de geschiedenis van Flatline, waarbij zijn rijke achtergrond en visie, groei en innovatie belooft. Als grondlegger van Dept en nu de innovatiestuwer bij Flatline, brengt Remy niet alleen een schat aan ervaring mee, maar ook een frisse blik op hoe digitale uitmuntendheid kan worden bereikt. Zijn vastberadenheid om Flatline als toonaangevend agency in Nederland en daarbuiten te vestigen, toont een spannende toekomst vol mogelijkheden.

Kijkend naar de toekomst, is Remy’s visie voor Flatline één van ambitieuze expansie, diversificatie, en het streven naar platform-agnostische oplossingen die het bedrijf onderscheiden in de digitale marketingsector. Zijn intentie om aanpalende expertises zoals Design/Creative te verkennen, wijst op een omvattende aanpak voor groei. Dit alles belooft niet alleen een spannende toekomst voor Flatline Agency, maar ook voor de klanten en de markt die ze bedienen, waarmee een nieuw tijdperk van innovatie en leiderschap in de digitale wereld wordt ingeluid.