Geplaatst door Codelogic

Renée Müller van start als Manager Marketing & Communicatie bij Codelogic

Beverwijk, 11 mei 2021 – Renée Müller (29) is per 3 mei gestart als Manager Marketing & Communicatie bij Codelogic. Naast Codelogic, zal ze ook verantwoordelijk worden voor de marketingactiviteiten van zusterbedrijven Intovoice en Enterprise Communications GmbH.

Renée start haar carrière als journalist bij verschillende regionale dagbladen en omroepen, om na enkele jaren haar horizon te verbreden en de marketingwereld binnen te stappen. Eerst als content marketeer, later als Manager Marketing en Communicatie bij cloudtelecomleveranciers OZMO cloud communications en Destiny.

De communicatiewereld is voor haar dus bekend terrein. “Ik heb erg veel affiniteit met communicatie en klantervaring”, vertelt ze. “Ook de telecomwereld is bekend terrein, dus het voelt een beetje als thuiskomen.” Toen Codelogic op haar pad kwam, hoefde ze dus ook niet lang na te denken. “Codelogic is een snelgroeiend bedrijf in een bewegende markt, mét internationale ambities. Wat wil je als marketeer nog meer? Daarnaast is Steam-connect een sterk product dat het verdiend om internationaal in de markt te worden gezet, dus ik sta te trappelen om aan de slag te gaan.”

Renée heeft grootste plannen. “Ik wil de marketing binnen Codelogic, Intovoice én Enterprise Communications naar een hoger plan tillen. De marketingactiviteiten moeten niet alleen goed aansluiten op de doelstellingen van sales, meerwaarde bieden voor klanten en partners, maar ook voor mijn collega’s. Dat betekent dat ik goed in kaart ga brengen waar de behoeften van de verschillende doelgroepen liggen en daar de marketingactiviteiten perfect op aansluit.”

Dennis Schabracq (CEO): “Door de groei van Codelogic, de recente overname van Enterprise Communications in Duitsland en de plannen die we hebben met Intovoice was uitbreiding van ons marketingteam een must. We zijn erg blij met de komst van Renée en vertrouwen erop dat ze, met haar kennis en ervaring, de marketing naar een hoger niveau gaat brengen.”

Over Codelogic

Codelogic maakt slimme en innovatieve softwareoplossingen voor klantcontact. Werken als een team met de juiste mensen, partners en leveranciers. We luisteren, onderzoeken en anticiperen op behoeften van gebruikers en de markt.

Met een gemotiveerd team van bijna 50 gedreven professionals, in Beverwijk en Marokko, bouwen wij dagelijks met veel passie en toewijding aan onze droom: “Creëer een wereld waar klantcontact optimaal is. Altijd, overal en via elk kanaal”. Honderden bedrijven in 9 landen maken al gebruik van Steam-connect voor hun klantcontact.

Over Intovoice

Intovoice is een wholesale telecomoperator en gelooft dat businesspartners de aangewezen partij zijn voor het leveren van een digitale werkplek. Intovoice biedt haar partners de mogelijkheid om een eigen portfolio van zakelijke IT- en telecomdiensten samen te stellen en onder hun eigen merknaam realtime te leveren aan eindklanten.

Met haar eigen UCaaS-oplossing zorgt Intovoice voor een optimale vast-mobielintegratie en is er daarnaast mogelijkheid om te koppelen met Microsoft Teams. Intovoice ondersteunt haar partners op het gebied van techniek, administratie, facturatie en regelgeving en blijft altijd uit het vaarwater van haar partners. De telecomwereld is namelijk al spannend genoeg.

Over Enterprise Communications GmbH

Enterprise Communications GmbH, gevestigd in Mönchengladbach, heeft zich met eigen dialersoftware stevig op de Duitse markt gevestigd. Callcenters en andere bedrijven die telefonisch verwerven en naar een hoger niveau willen tillen gebruiken de software voor onder andere de predictive dialer.