Industry Wire

RetailTrends Media versterkt haar organisatie

RetailTrends Media versterkt haar organisatie.

Na de overname van RetailActueel.com en de organische groei van RetailTrends, EtailTrends en RetailNews.nl is versterking van de interne organisatie een belangrijke volgende stap.

Adjunct-directeur

Hans Hondtong (47) is vandaag in dienst getreden als adjunct-directeur RetailTrends Media. Hij zal samen met directeur/eigenaar Marcel ten Holte (49) de directie vormen van RetailTrends Media. Hans Hondtong heeft jarenlange ervaring als uitgever voor diverse multimediale uitgeefmerken in met name b2b food en horeca (Distrifood, Foodmagazine, Elsevier Retail, Misset Horeca).

Hoofdredacteur

Marissa Blijham (40) is benoemd tot hoofdredacteur RetailTrends Media. Vanuit deze functie is zij verantwoordelijk voor de journalistieke koers van RetailTrends, EtailTrends, RetailNews.nl en RetailActueel.com. Marissa was vanaf het eerste moment journalistiek betrokken bij de ontwikkeling van RetailTrends en RetailNews.nl. In de afgelopen tien jaar is Marissa als chef-redactie de spin in het journalistieke web geweest.

Chef redactie

Donovan van Heuven (34) is nu de nieuwe chef-redactie van RetailTrends Media. In deze functie is Donovan de opvolger van Marissa. Donovan was de afgelopen zeven jaar redacteur bij onze uitgeverij. Als chef-redactie is hij de spin in het web bij de redactionele producties.

Algemene informatie RetailTrends Media

RetailTrends Media is in 2004 opgericht door Marcel ten Holte. Het mediabedrijf is uitgever van vakinformatie voor retailers en etailers. vakbladen RetailTrends, EtailTrends en de nieuwssites RetailNews.nl, RetailTech.nl en RetailActueel.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht