Rich media adverteren op De Telegraaf Windows Phone app

Met een nieuwe update van haar Windows Phone app biedt De Telegraaf naar eigen zeggen als één van de eerste Nederlandse uitgevers rich media advertentiemogelijkheden op het Windows Phone-platform.
Om de advertising mogelijk te maken wordt gebruik gemaakt van de diensten van MADS. Ashu Mathura, CEO MADS: “De Telegraaf is één van de eerste grote Nederlandse uitgevers die hun totale mobiele (smartphone en tablet) bereik hebben gedefragmenteerd als het gaat om advertentie delivery, advertentie specificaties en analytics. Adverteerders hoeven nu niet meer te kiezen uit Apple, Android of Windows Mobile, maar simpelweg uit desktop, tablet of smartphone.”
De applicatie is gemaakt door Orange Tribes, dat ook de bouw van de eerdere versies voor het Windows platform heeft gerealiseerd. “Vanuit Orange Tribes is de ambitie om de mogelijkheden van technologie altijd maximaal in te zetten voor onze klanten en zo meer waarde en onderscheidend vermogen te bieden, het toevoegen van een (nieuw)/eigen advertentie platform voor De Telegraaf nieuws app voor Windows Phone en Windows 8 is hier een goed voorbeeld van.” Aldus Maarten-Jan Vermeulen, Managing Partner Orange Tribes.
De applicatie is te downloaden via de Windows Market Place. Binnenkort volgt een update van de Windows 8 tablet app waarin ook advertentiemogelijkheden worden opgenomen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.