Geplaatst door Expand Online

Rotterdams bedrijf Expand Online een van de snelst groeiende technologiebedrijven in Benelux

Nominatie voor Deloitte Technology Fast50

Expand Online is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50, de 50 snelst groeiende bedrijven in de technologiesector van de Benelux. Het Rotterdams online marketing-bureau won eerder al de FD Gouden Gazelle in 2011 en ontving de FD Gazelle 2012, was finalist bij de Ernst&Young Entrepreneur of the Year 2012 en stond in de top 3 van de Rotterdamse Ondernemerprijs.

Mede-oprichter Willem Blom ziet deze nieuwe nominatie als weer een bevestiging dat zijn bedrijf op het juiste pad zit: “Er is me ooit eens gevraagd wat het geheim van het succes was, waarop ik antwoordde ‘hocus pocus, keep the focus’. Dat is wat gekscherend, maar in de basis wel precies hoe we werken. We laten ons niet snel afleiden door de waan van de dag, maar houden onze focus op de zaken die wij van belang achten voor onze klanten. Dat dat een slimme zet is, blijkt wel uit deze waarderingen. We zijn er enorm trots op dat we bij de 50 snelst groeiende technologiebedrijven horen.”

Online marketing
Expand Online is begin 2008 opgericht met als doel kwalitatief hoogwaardige online marketing-diensten aan te bieden voor een betaalbare prijs. De dienstverlening bestaat uit een combinatie van zoekmachinemarketing en social media adverteren. Hierbij wordt gebruikgemaakt van aanvullende applicaties die in eigen beheer worden ontwikkeld.

Blom: “Online marketing is een van de meest effectieve manieren om merken op de kaart te zetten. De stevige groei ervan heeft ervoor gezorgd dat veel bedrijven diensten op dit gebied aanbieden en zijn er veel doe-het-zelvers dankzij de overvloed aan tips online. Wij kunnen ons onderscheiden door de ruime ervaring en onze eigen toepassingen die de SEO- en SEA-resultaten voor onze klanten snel verhogen. En met effect, zoals te zien is aan de nominaties die we mogen ontvangen.”

Deloitte Technology Fast50
De Deloitte Technology Fast50 is een verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van de Benelux. De deelnemende bedrijven komen zowel uit de publieke als private sector, vertegenwoordigen een of meerdere technologiesegmenten en bestaan langer dan vijf jaar. Hiernaast besteden zij in belangrijke mate aandacht en tijd aan R&D en komt een groot gedeelte van hun omzet uit een aan technologie verwant product of dienst.