Geplaatst door RTB House

RTB House opnieuw onder snelst groeiende technologiebedrijven in Europa

Amsterdam – 1 maart 2019 – RTB House – leverancier van state-of-the-art marketingtechnologieën voor topmerken over de gehele wereld – behaalde de 24ste plaats van de techsector in de Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2019. RTB House bereikte voor het tweede jaar op rij de lijst.
De Financial Times, in samenwerking met Statista, beoordeelde en analyseerde opnieuw Europa’s meest innovatieve en snelgroeiende bedrijven. Op basis daarvan publiceerde het toonaangevende medium de lijst van duizend bedrijven die tussen 2014 en 2017 de hoogste omzetgroei behaalden.

RTB House realiseerde een omzetgroei van 721 procent, wat in 2017 neerkwam op 43,6 miljoen euro. In vier jaar tijd verdrievoudigde het aantal werknemers van 92 naar 271.

“Het is een grote eer om opnieuw te worden vermeld als een van de snelst groeiende bedrijven in Europa”, zegt Daniel Surmacz, COO van RTB House. “Dit is erg belangrijk voor ons als technologiebedrijf, dat ernaar streeft om de standaard voor de wereldwijde e-commerce te ontwikkelen. We blijven op deze koers van continu innoveren en het upgraden van onze producten voor onze klanten over de gehele wereld. We kijken nu naar de toekomst om onze kennis, technologie en middelen uit te breiden naar nieuwe gebieden om een ​​nieuwe best-in-class-oplossing te ontwikkelen. Vorig jaar openden we bijvoorbeeld het AI Marketing Lab en dit jaar het Creatives Lab.”

Sinds de oprichting heeft RTB House bijgedragen aan het veranderen van de branche. Het deep learning-algoritme wordt gezien als een echte game changer. Na succesvolle implementatie van deep learning-algoritmen in al zijn campagnes daagde RTB House zichzelf en de advertentie-industrie opnieuw uit door de oprichting van het AI Marketing Lab: een divisie gericht op onderzoek en ontwikkeling op een breed marketinggebied. Dit staat los van de hoofd-R&D-afdeling die zich toelegt op gepersonaliseerde retargeting. Daarnaast opende RTB House onlangs het Creatives Lab. Deze divisie ontwikkelt oplossingen om klanten een breder scala van beter presterende dynamische banners voor zowel display als video te bieden, die ook beter zullen aansluiten op de merkbehoeften van klanten.

Meer informatie over FT1000 is hier beschikbaar: https://on.ft.com/2BVYEAk.

Over RTB House
RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoopengine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.

RTB House is opgericht in 2012 en bedient ruim 1.500 klanten in zeventig landen in de regio’s EMEA, APAC en Amerika, met als hoofdlocaties New York, Londen, Tokio, Singapore, São Paulo, Moskou, Istanbul, Dubai en Warschau. Het bedrijf bestaat inmiddels uit meer dan vierhonderd professionals en is groeiende. In 2018 lanceerde RTB House met succes het AI Marketing Lab, nadat het succesvol deep-learning implementeerde in honderd procent van zijn algoritmen. De nieuwe Creatives Lab-divisie is gericht op het creëren van een omgeving voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe martech-oplossingen. Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.