RTL’s Vanvoordeel.nl brengt online leadgeneratie onder bij Wuzzon Company

De dagaanbiedingen site vanvoordeel.nl, een samenwerking tussen RTL Nederland en Kijkshop, kiest de online performance marketing diensten van Wuzzon Company voor de verdere uitbouw van hun e-maildatabase. Wuzzon Company ontwikkelt diverse leadconcepten voor vanvoordeel.nl om dit jaar nog 200.000 nieuwe double opt in e-mailadressen te werven.
Kees de Langen, product manager bij vanvoordeel.nl: ”Een van de belangrijkste verkeersbronnen voor onze website is de dagelijkse nieuwsbrief. Het is voor ons dus van essentieel belang dat de database van opt in adressen groeit en actief blijft. De kwalitatieve leadconcepten en werkwijze van Wuzzon Company pasten het beste bij deze vraag.
Wuzzon Company neemt Vanvoordeel.nl allereerst op in het nieuwe woonconcept Happy House. Dit platform brengt deelnemers op een interactieve en speelse manier in contact met meerdere woongerelateerde adverteerders. Deelnemers ontvangen na hun inschrijving direct 5 euro shoptegoed bij vanvoordeel.nl. Op deze manier worden nieuwe inschrijvers direct geconverteerd naar kopers en is een snelle ROI te behalen.
Naast deelname in Happy House wordt momenteel ook een EK Quiz ontwikkeld waar Vanvoordeel.nl in zal participeren. Louise Verschuren, mede-oprichter Wuzzon Company: Deze zomer is met alle sportevenement erg belangrijk voor de verkoop van tv´s en aanverwanten. Door vanvoordeel.nl te koppelen aan het EK kunnen we hier goed op in spelen.
Tot slot wordt ook een begin gemaakt met het werven van double opt in registraties via mobiele platformen. Verschuren: “De advertentie druk op mobiel is nu nog lager, daarom is de conversie naar deelnemers vele malen hoger. Bovendien boor je hiermee nieuwe doelgroepen aan en zijn mobiele surfers veelal meer geneigd gadgets aan te schaffen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.