Industry Wire

Geplaatst door Measuremail

Run2Day professioneel aan de slag met e-mailmarketing

Hardloopspeciaalzaak Run2Day zet de oplossing van Measuremail in voor een optimaal rendement uit e-mail. Voorheen liet Run2Day de nieuwsbrieven door een extern bureau opstellen en verzenden. Measuremail biedt uitgebreide personalisatie- en segmentatiemogelijkheden, waardoor Run2Day meer uit e-mailmarketing kan halen.

Run2Day is een keten van 24 hardloopspeciaalzaken door heel Nederland. Zij verkopen alles wat hardlopen nog leuker maakt voor haar klanten, geven advies en organiseren clinics en events. Run2Day is de marktleider in Nederland.

Voorheen liet Run2Day de nieuwsbrieven door een extern bureau opstellen en verzenden. Bart Nauta, directeur sales en marketing van Run2Day verteld: “Measuremail geeft ons de mogelijkheid zelf de nieuwsbrieven te versturen, zodat we meer met e-mailmarketing kunnen doen. We kunnen zelf de rapportages bekijken en aan de slag gaan met segmentatie en personalisatie. In de toekomst gaan we wellicht ons kassasysteem koppelen aan Measuremail, zodat er automatisch event-driven e-mails verzonden worden en we beter kunnen segmenteren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht