RUNNR.ai gaat je gastervaring verbeteren met conversationele AI

Dit is één van de vele vragen die gasten stellen tijdens hun verblijf in een hotel. De eisen van de gasten worden steeds hoger en ze verwachten dan ook echt die extra stap tijdens hun verblijf.
RUNNR.ai is een startup die accommodaties helpt om gebruik te maken van conversational AI en WhatsApp voor gast communicatie waardoor routinematige taken worden geautomatiseerd. Ontwikkeld door ex-Booking.com, Catawiki & EY ondernemers.
RUNNR.ai lanceert conversational AI om gastbeleving in hospitality te verbeteren.
RUNNR.ai, een Nederlandse start-up (ex-Booking.com, Catawiki & EY), is verheugd om de lancering van haar oplossing voor de hospitality markt aan te kondigen welke helpt om de gastbeleving te verbeteren door conversational AI te gebruiken op WhatsApp.
RUNNR.ai stelt accommodaties in staat om routinematige taken te automatiseren zoals het beantwoorden van veel gestelde vragen, het promoten van upsells en het verwerken van verzoeken. Daarnaast faciliteert RUNNR.ai ook de mogelijkheid om gastfeedback te verzamelen zowel tijdens als na het verblijf.
De communicatie met de gasten verloopt via populaire communicatie-apps (bijv WhatsApp) en wordt direct verwerkt in de technologie welke wordt gebruikt bij de accommodaties. Dit geeft het personeel meer vrijheid om zich te concentreren op de ervaring van de gast.
“We zijn ervan overtuigd dat accommodaties de gastbeleving kunnen verbeteren door het gebruik van conversational AI,” aldus Tim Otterspoor, mede-oprichter en CEO. “Onze software maakt het voor accommodaties gemakkelijk om hun gasten persoonlijke, efficiënte en gemakkelijke klantenservice te bieden, en we zijn verheugd om deze innovatieve oplossing aan de hospitality branche aan te bieden.”
De eerste pre-launch partners gebruiken het al enige tijd. “We verbeteren snel, werken nauw samen met onze eerste accommodaties en integratiepartners om hun feedback op te nemen en elke dag nieuwe functies toe te voegen,” zegt Michiel de Vor, mede-oprichter en CCO.
Maurits Bots, IT Manager WestCord accommodaties is één van de eersten die met Runnr.ai aan de slag zijn gegaan. “Sinds we gebruik maken van RUNNR.ai, merken we een duidelijk verschil in hoe gemakkelijk we met onze gasten kunnen communiceren. Het stelt ons in staat om gasten op een persoonlijke en efficiënte manier te helpen voor en tijdens hun verblijf. We krijgen minder telefoontjes en e-mails. Ook kunnen wij sneller op vragen van gasten reageren. Dit leidt tot tevreden gasten en een lagere werkdruk voor ons personeel”
RUNNR.ai is ervan overtuigd dat haar product een significante impact zal hebben op de gastbeleving en nodigt accommodaties uit om de oplossing te proberen en te zien hoe het hen kan helpen.
Voor meer informatie, bezoek www.runnr.ai.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.