Geplaatst door Leapp

Samenwerking Leapp en Bitcare

Bitcare en leapp zijn een samenwerking voor de lange termijn aangegaan. Beide organisaties gaan samenwerken om de Bitcare klanten in Nederland en België  op een aantrekkelijke manier te kunnen laten kennismaken met refurbished Apple producten. De samenwerking is onlangs gelanceerd op de Klantendagen in Nederland en België.

Joan Bassa – Directeur Bitcare, licht toe: ‘Bitcare wil haar klanten succesvol laten ondernemen. Dit doen we door het leveren van moderne online apps met als doelstelling dat het kind centraal moet staan in de Kinderopvang.’ Daarvoor is een iPad met de Bitcare App onmisbaar. Door de samenwerking met leapp kunnen de klanten van Bitcare iPads of andere Apple producten kopen met een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, 2 jaar garantie, inruilmogelijkheden en een speciale kinderhoes.

Over Bitcare
Bitcare is een jonge ambitieuze organisatie die een volledig online geïntegreerd product maakt voor de kinderopvang in Nederland en België. Met Bitcare beschikt de kinderopvang over de nieuwste generatie software waarbij het ook mogelijk is om de personeels administratie te voeren. Met Bitcare en Bitcare Personeel beschikt de kinderopvang over dé totaaloplossing voor het management, (pedagogisch) medewerkers en ouders. Bitcare verbetert de samenwerking en communicatie met alle betrokkenen door het bieden van een online product dat altijd en overal beschikbaar is. Bitcare is eenvoudig in gebruik en werkt tijd- en kostenbesparend.

Over leapp
Leapp biedt een duurzaam alternatief aan iedereen die Apple producten wil, maar niet het nieuwste van het nieuwste nodig heeft. Dat doet leapp door wekelijks duizenden producten van Apple een tweede leven te geven. Met dezelfde kwaliteit en uitmuntende service zoals je die van Apple gewend bent, maar met flink voordeel.

Als pionierende retailer is leapp in zes jaar tijd uitgegroeid van Amsterdamse start-up naar leider in de markt van refurbished devices. Na de start in 2011 opende leapp begin 2012 haar eerste winkel in Amsterdam en daar kwamen in een rap tempo meerdere vestigingen bij. Momenteel staat de teller op 25 winkels in Nederland, België en Duitsland, 3 webshops en meer dan 200 medewerkers.

Voor meer informatie en vragen kunt u terecht op de website: www.bitcare.com.
Telefonisch kunt u contact opnemen met Joan Bassa, Directeur Bitcare  via 085 401 5151.