Geplaatst door Samsung

Samsung presenteert innovaties in broad- en narrowcasting tijdens 2021 Virtual Experience Showcases

Schiphol, 23 april 2021 – Samsung nodigt zijn relaties uit om de nieuwste serie Virtual Experience (VX) Showcases te bezoeken, waarin de laatste ontwikkelingen op het gebied van controlekamer- en studio-omgevingen centraal staan.

In de virtuele tours krijgen bezoekers een rondleiding door het volledige displayportfolio van Samsung. Bezoekers kunnen een kijkje nemen in een levensechte missiekritieke controlekamer, een financiële controlekamer, videoconferentieruimte en een nieuwsstudio om zo kennis te maken met de verschillende innovaties en oplossingen voor productiviteit en veiligheid.

Innovaties voor controlekameromgevingen
Het hart van elke controlekamer is een grote videowall. Naast de mogelijkheid om te ervaren hoe Samsungs hoge resolutie monitoren en ultrabrede gebogen monitoren kunnen worden gebruikt om de efficiëntie van elke controlekameromgeving te verbeteren, biedt de showcase ook een close-up van het Crystal UHD QM75R-display, dat is geoptimaliseerd voor videoconferentieruimtes.

Naast de productdemonstraties bevat de showcase verhalen en ervaringen van klanten, waaronder belangrijke transformaties in controlekamers voor militaire, luchtmacht- en overheidsorganisaties op locaties over de hele wereld, van Zuid-Azië tot Latijns-Amerika.

Toonaangevende mogelijkheden voor nieuwsstudio’s
In het midden van de nieuwsstudio kunnen bezoekers ervaren hoe Samsungs toonaangevende modulaire display, The Wall, uitzendingen tot leven brengt in perfecte beeldkwaliteit. De Crystal UHD- en QLED 8K-schermen en Business-tv’s verbeteren alle ruimtes in een studio, terwijl de zakelijke monitoren de betrokkenheid en efficiëntie achter de schermen in productiecontrolekamers helpen optimaliseren.

Deze producten komen niet alleen tot leven via de virtuele showcase, maar ook via succesverhalen van klanten. Bezoekers krijgen de kans om te horen hoe toonaangevende wereldwijde nieuws-, sport- en entertainmentuitzendingen, samen met bekroonde mediabedrijven, de technologie van Samsung hebben geïmplementeerd om een optimale kijkervaring te bieden aan kijkers over de hele wereld.

Bezoek de 2021 Virtual Experience Showcases

·    Bezoek de Virtual Experience (VX) Showcase gericht op controlekameromgevingen hier.

·    De showcase voor studio’s is via deze link te bezoeken.

Over Samsung Electronics
Samsung Electronics inspireert mensen en creëert de toekomst met vernieuwende ideeën en technologieën. Wij zijn toonaangevend in de wereld van TV’s, smartphones, wearables, tablets, huishoudelijke apparaten, netwerksystemen, geheugen, systeem-LSI, gieterij en LED-oplossingen. Het laatste nieuws, artikelen en persmateriaal vind je op Samsungs Newsroom op http://news.samsung.com/nl en onze blogs Explore en Insights.