Geplaatst door Visma

Sander Heijnen aangesteld als Director Healthcare bij Visma | Raet

Amersfoort, 1 februari 2023 – Per 1 februari is Sander Heijnen (46) benoemd tot Director Healthcare bij HR-dienstverlener Visma | Raet. Heijnen is verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van een succesvolle segment strategie voor Visma | Raet. In zijn rol zal Heijnen bijdragen aan de ambitie van Visma | Raet om leidend HR-dienstverlener van Nederland te zijn en blijven.

Heijnen heeft een brede achtergrond in de (zakelijke) dienstverlening en ruime kennis en ervaring opgebouwd op het gebied van IT, HR en Customer Success via diverse rollen binnen Randstad en later bij Visma | Raet in o.a. de rol als Director Government. In zijn vorige rol als Managing Partner bij 5 Sterren Werkplezier heeft Heijnen mogen bijdragen aan de missie om de mentale gezondheid van mensen en organisaties te vergroten.

Heijnen over zijn nieuwe functie: “Ik kijk er enorm naar uit om samen met collega’s, klanten en partners de ingezette customer success filosofie verder uit te bouwen om zo samen simpele, slimme en intuïtieve HR-oplossingen te creëren die het leven van mensen en organisaties in de zorg- en welzijnssector makkelijker maakt. Daarnaast is het mijn streven om klanten de mogelijkheid te geven om gefundeerde beslissingen te nemen en hen in staat te stellen om het maximale uit zichzelf te halen. Voor henzelf, en voor de zorgvrager”.

——-

Over Visma | Raet
Visma | Raet maakt het HR leven makkelijker. Zodat er meer tijd is voor zaken die er in het leven toe doen. Met de slimme SaaS HR & payroll-oplossingen van Visma | Raet worden repetitieve en administratieve taken geautomatiseerd. Omdat Visma | Raet al jarenlang actief is in de publieke markt, zijn klanten verzekerd van de juiste kennis in de systemen; of het nu gaat om cao’s of best practices van processen. Hierdoor ontstaat er rust en ruimte om te doen wat écht belangrijk is, zoals het verder helpen van mens en maatschappij. Denk hierbij niet alleen aan de extra tijd en aandacht voor het ontwikkelen van medewerkers en het binden en boeien van nieuwe talent, maar ook tijd en aandacht voor patiënten, leerlingen en burgers. Zo werken we samen aan een mooie duurzame wereld.