Sanoma biedt artikelen aan via eLinea

Vanaf nu zijn ook artikelen van Sanoma op www.eLinea.nl te lezen. Het gaat om de artikelen van onder meer KIJK, Panorama, Story, Roots, AutoWeek en Grazia. Met eLinea hebben lezers op één plek toegang tot de artikelen van alle deelnemende tijdschriften, kranten, journalisten, schrijvers, dichters en cartoonisten. Voor een vast bedrag per maand kunnen consumenten onbeperkt lezen. Artikelen kunnen ook eenvoudig los aangeschaft worden.

eLinea ging in september van start met ongeveer 70 deelnemende titels. De afgelopen weken zijn daar onder meer artikelen van VARAgids, Auto Review, iCreate, Webdesigner, Android Magazine, Welness Magazine, Bloem & Plant en Duiken bijgekomen. Vanaf nu biedt ook Sanoma artikelen aan via eLinea uit de bladen AutoWeek, Kijk, Panorama, Story, Roots en Grazia. Op korte termijn worden ook artikelen van Viva, Beau Monde, Fiets, Golfers Magazine en Nieuwe Revu toegevoegd. Hiermee zal het aantal deelnemende titels op eLinea de 100 overschrijden.
Binnenkort wordt het aanbod op eLinea bovendien verder uitgebreid met artikelen van naar verwachting onder meer Royalty, Santé, NRC, Volkskrant, AD, Trouw, Parool, ND en De Gelderlander.
Consumenten hebben voor een bedrag van 9,99 euro per maand All You Can Read toegang tot alle artikelen van alle deelnemende titels en schrijvers. Iedereen die een account aanmaakt kan twee dagen gratis kennismaken met het complete aanbod.
eLinea is een initiatief van eReaders Groep BV in Delft en is mede tot stand gekomen met financiële steun van het Stimuleringsfonds voor de Pers en Document Services Valley.