Geplaatst door SAP

SAP kondigt cloudmigratieprogramma voor hr-afdelingen aan

‘s-Hertogenbosch, 11 januari 2018SAP heeft HCM Bridge to the Cloud aangekondigd. Het programma helpt klanten met on-premise SAP ERP Human Capital Management (HCM)-oplossingen bij de transitie van hun hr-omgeving naar de cloud.
De diensten en tools van HCM Bridge to the Cloud helpen klanten de juiste componenten te migreren op het juiste moment. Tegelijkertijd beschermt het hun bestaande investeringen in HCM-oplossingen en verlaagt het de risico’s van een digitale transformatie. HCM Bridge to the Cloud zorgt voor duidelijke begeleiding, voorspelbare resultaten, een kortere time-to-value en flexibele commerciële regelingen. Dat vergemakkelijkt de migratie naar cloudgebaseerde SAP SuccessFactors-oplossingen.
Het programma bevat onder andere:
  • Voorgedefinieerde configuratieversnellers, procesbibliotheken en instrumenten voor integratie en gegevensmigratie;
  • Een gepersonaliseerde routekaart voor de digitale transformatiereis;
  • Ondersteuning van de businesscase die de ROI voor het bedrijf aantoont;
  • Aantrekkelijke commerciële voorwaarden die rekening houden met bestaande investeringen.
Naast HCM Bridge to the Cloud introduceert SAP in 2018 nog een aantal nieuwe programma’s om on-premiseklanten te helpen bij hun reis naar de cloud.
Voordelen
De migratie naar cloudgebaseerde SAP SuccessFactors-oplossingen biedt een aantal voordelen:
  • Organisaties kunnen hr opnieuw uitvinden met gestandaardiseerde en gestroomlijnde bedrijfsprocessen;
  • Organisaties maken de switch van ‘hr-technologie’ naar ‘persoonsgerichte technologie’ en kunnen zo beter voldoen aan de verwachtingen van het huidige gevarieerde personeelsbestand;
  • Organisaties kunnen leidinggevenden voorzien van de juiste informatie tijdens transformatieprocessen;
  • Organisaties profiteren automatisch ieder kwartaal van nieuwe functionaliteiten en andere updates;
  • De IT-afdeling kan zich focussen op innovatie en de creatie van bedrijfswaarde in plaats van onderhoud.
“We zien allemaal hoe een digitale hr-transformatie tot nieuwe bedrijfsmodellen leidt, industrieën herdefinieert en de manier verandert waarop bedrijven omgaan met hun klanten, partners en mensen”, aldus SAP SuccessFactors President Greg Tomb.
“Moderne tools zorgen zowel voor betere financiële prestaties als voor medewerkers die zich meer verbonden voelen met het bedrijf. We willen al onze klanten laten profiteren van de innovatie, inzichten en gebruikerservaring van de cloud. Dit programma bevat alles om hun reis te vergemakkelijken, zodat ze snel stappen kunnen zetten.”