Schoenenreus collectie nu ook via neckermann.com

Schoenenreus en neckermann.com zijn een samenwerking aangegaan. Dit is een van de stappen van het schoenenbedrijf naar een sterke e-commerce strategie.
Schoenenreus heeft een veelzijdige damescollectie samengesteld die nu ook verkrijgbaar is via www.neckermann.com. In totaal gaat het om ruim vijftig artikelen van de private labels Hot Item, Goldstep en New Shape. Het aanbod varieert van pumps tot sneakers en van handtas tot lange laars.
Schoenenreus heeft sinds het najaar van 2011 een eigen webshop. In september werd de vernieuwde webshop gelanceerd, kort daarna volgde ook een mobiele site. De samenwerking met neckermann.com is volgens directeur René de Lege een belangrijke volgende stap: “Naast de recente vernieuwing van ons winkelconcept, zijn we ook druk bezig met vernieuwing op gebied van e-commerce. Deze uitbreiding van verkoopkanalen is een goede aanvulling op onze online strategie.”
De bedrijven kwamen in contact toen het online winkelcentrum neckermann.com naar een partner zocht voor de verkoop van schoenen in een laag prijssegment. De slogan van Schoenenreus ‘mooi voor de laagste prijs’ sluit hier naadloos op aan. Het assortiment en prijsniveau van de discounter passen goed bij de doelgroep van neckermann.com. “Wij hebben in Schoenenreus een nieuwe partner gevonden om ons assortiment uit te breiden. Wij streven naar een compleet en breed assortiment voor dames, heren en kinderen, zodat iedereen bij ons iets passends vindt.” aldus neckermann.com.
Het betreft een test van 3 maanden. Indien de samenwerking voor beide partijen het gewenste resultaat geeft, wordt de collectie verder uitgebreid.
Over Schoenenreus
In 1969 opende het eerste Schoenenreus-filiaal haar deuren. Momenteel zijn er 141 recent vernieuwde filialen in Nederland en België, waar de klant terecht kan voor een modieus, scherp geprijsd assortiment schoenen en (sport-)kleding van een verrassend goede kwaliteit. Fris, overzichtelijk en actueel zijn de kernwoorden van de nieuwe Schoenenreus-winkelformule.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.