Industry Wire

Geplaatst door Daisycon

Schoenenreus kiest exclusief voor Daisycon

Afgelopen week is Schoenenreus gestart met affiliate marketing. Schoenenreus heeft exclusief gekozen voor het netwerk van Daisycon.

Schoenenreus is met ruim 140 filialen in Nederland en België één van de grootste zelfstandige retailers binnen Nederland en België. Het assortiment van Schoenenreus is uitgebreider dan ooit en biedt voor het hele gezin volop keus! Er zijn diverse A-merken vast opgenomen in het assortiment en bovendien biedt de schoenketen de klant ook een budgetlijn met scherpe prijzen.

De Schoenenreus webshopklant kent een extreem laag aantal retouren, slechts zo’n 5% komt retour ten opzichte van het gemiddelde retourpercentage van 25%-30% bij andere schoenenretailers. Behalve een reguliere webshop is bovendien recent de mobiele webshop gelanceerd. De bij Daisycon aangesloten mobiele publishers zullen dan ook zeker profiteren van deze geoptimaliseerde mobiele website.

Schoenenreus After Shoe Madness Special
De maand september stond bij Daisycon in het teken van Shoe Madness: een hele maand de focus op schoenen. Schoenenreus volgt de Shoe Madness op en biedt de bij Daisycon aangesloten publishers een aantal leuke publisherincentives.

Daisycon is er trots op om weer een aansprekende adverteerder toe te mogen voegen aan haar uitgebreide portfolio. Ook Schoenenreus kijkt uit naar de samenwerking. Marketing manager Elise van Oorschodt: “We hopen hiermee onze online doelgroep verder uit te breiden, zodat nog meer mensen ons brede assortiment en acties leren kennen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht