Industry Wire

Geplaatst door Selligent

Selligent en Cisco bundelen krachten voor een datagestuurde omnichannelklantervaring

Brussel, 10 december 2019 – Selligent Marketing Cloud sluit zich aan bij het SolutionsPlus-programma van Cisco en biedt klanten van Cisco daarmee nieuwe customer experience gestuurde oplossingen. Selligent vult hiermee het nieuwe Cognitive and Collaborative Contact Center-productenpakket van Cisco aan. Met de vooruitstrevende technologie kunnen bedrijven de hele customer journey niet alleen uitvoeren, maar ook beïnvloeden.

Cisco SolutionsPlus is een inkoopprogramma dat een selecte set Cisco-compatibele producten op de Cisco-prijslijst plaatst, zodat klanten, verkoopteams en partners in één keer kunnen bestellen. Als officieel partner biedt Selligent klanten van Cisco oplossingen die gericht zijn op het leveren van datagestuurde klantervaringen, op basis van één alomvattend klantenprofiel. De samenwerking is de katalysator voor meer verbonden omnichannel-klantreizen dankzij een nieuw niveau van intelligent klantenbeheer voor klantenservicemedewerkers.

Het nieuws volgt op de recente samenwerkingsverbanden die zijn aangekondigd op de Cisco Contact Center Summit 2019 met Upstream Works Software (softwarespecialist voor omnichannelklantenservice) en Bucher + Suter, die beide ook lid zijn van het SolutionsPlus-programma. Het toenemend aantal samenwerkingen onderstreept het belang van een overkoepelende klantervaring over de verschillende silo’s van marketing, service en verkoop heen.

“De focus van Selligent lag geruime tijd op het innoveren van technologieën die de waarde en loyaliteit van klanten op lange termijn vergroten”, aldus John Hernandez, CEO van Selligent. “Dankzij een uitgebreid overzicht van alle contactmomenten tussen een klant en een merk die vaak verspreid zijn over onsamenhangende afdelingen en systemen, kunnen bedrijven hun medewerkers helpen om interacties persoonlijker te maken en zo de klantervaring te verbeteren. We zijn blij om ons aan te sluiten bij de Cisco-community en bedrijven zo een echt geïntegreerde klantervaring – en bijbehorende bedrijfsimpact – te kunnen bieden.”

De samenwerking tussen Cisco en Selligent zal:

  • De Customer Journey en Lifetime Value verbeteren door cruciale gegevens naadloos samen te voegen voor een echte 360-graden weergave van de klant.
  • De productiviteit van medewerkers verhogen dankzij het schetsen van de juiste context om de first contact resolution (FCR) te verbeteren. Dit gebeurt door middel van screen-pop informatie, een Customer Journey-kaart en consistente berichtgeving.
  • De klantenservice evolueren van een reactief naar een voorspellend systeem, met kunstmatige intelligentie gestuurde regie die op maat gemaakte aanbiedingen levert op het juiste kanaal, op het juiste moment.

Kijk voor meer informatie op: https://www.selligent.com/cisco.

Over Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud is een platform voor de automatisering van marketing. Het stelt B2C merken in staat om klanten via alle belangrijke kanalen te bereiken. Selligent Marketing Cloud is speciaal gebouwd voor de relationship marketeer en is de enige marketing cloud die gebouwd is op basis van een single code. Artificiële intelligentie en een Customer Data Platform met een universeel klantenprofiel liggen aan de basis van elke actie.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, reissector, automotive industrie, uitgeverij en financiële wereld vertrouwen al op Selligent Marketing Cloud’s bewezen platform. Met 10 kantoren in Europa en de Verenigde Staten en meer dan 50 agentschappen als partner biedt Selligent Marketing Cloud een lokale en persoonlijke service in meer dan 30 landen.

Lees meer op www.selligent.com en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht