Industry Wire

Geplaatst door ServiceNow

ServiceNow kondigt vandaag nieuwe benoemingen aan in het management van de EMEA-regio

Amsterdam — ServiceNow kondigt vandaag nieuwe benoemingen aan in het management van de EMEA-regio.
De huidige vice president van de zuidelijke EMEA-regio, Cathy Mauzaize, wordt de nieuwe president van de EMEA-regio. In haar rol gaat Mauzaize de groeistrategie van deze regio vormgeven en ServiceNow ondersteunen om het belangrijkste enterprise softwarebedrijf van de 21e eeuw in de EMEA-regio te worden. Zij volgt Ulrik Nehammer op.
Ulrik Nehammer gaat aan de slag als chairman, international. In deze strategische adviesrol zal Nehammer zijn expertise inzetten op wereldwijde klantaccounts en strategische planning.
Fabio Spoletini volgt Cathy Mauzaize op en gaat aan de slag als vice president van de zuidelijke EMEA-regio en gaat zich bezighouden met business development in deze grote en diverse regio.
“De EMEA-regio zorgt voor een enorme groei en Cathy is een uitzonderlijke leider waarvan ik weet dat zij het succes kan voortzetten, zegt Paul Smith, chief commercial officer, ServiceNow. “Het is een bewijs van onze cultuur en talent dat we kunnen putten uit zo’n keur aan executives wanneer zich nieuwe kansen voordoen. Met de aanstelling van Cathy, Ulrik en Fabio beschikt ServiceNow over de best mogelijke expertise en leiderschap voor onze werknemers, klanten en partners.”

Sinds zijn aanstelling als president van EMEA-regio in 2022 vormde Nehammers sterke leiderschapskwaliteiten en hechte klantrelaties het fundament voor de groei van ServiceNow in de regio. Als co-executive sponsor van het ‘Women at ServiceNow’-initiatief is hij een voorvechter van diversiteit, gelijkheid en inclusie. Aangevuld met zijn wereldwijde ervaring bij Salesforce en Coca-Cola, komt deze expertise in zijn nieuwe rol ten goede aan klanten in alle markten.

“Omdat we samen met onze klanten werken aan hun winst- en groeidoelstellingen, is het belangrijk dat we de tijd nemen om hun uitdagingen en behoeften te begrijpen,” zegt Nehammer. “Ik ben blij dat ik mijn c-suite-ervaring en klantperspectief kan inzetten binnen het wereldwijde team en de internationale groei kan versnellen.”

Mauzaize begon in 2021 bij ServiceNow als vice president van de zuidelijke EMEA-regio. Vanaf dag één heeft ze haar meer dan 30 jaar ervaring in de techsector ingezet bij belangrijke klanten in de regio, zoals Carrefour, Lavazza en Sasol, en ze heeft zich sterk gemaakt voor initiatieven op het gebied van gendergelijkheid en diversiteit. Mauzaize heeft hiervoor meerdere leidinggevende functies vervuld bij bedrijven als Microsoft, SAP, Dell, PwC en Hewlett Packard.

“Vanaf het begin heb ik gezien wat ons platform betekent voor klanten bij het mogelijk maken van de digitale en bedrijfstransformatie. In combinatie met onze ervaren teams zijn de mogelijkheden in deze regio enorm,” zegt Mauzaize. “De behoeften en overwegingen van onze klanten, teams en partners in EMEA zijn echt uniek. Ik kijk ernaar uit om de stevige basis die er ligt verder uit te bouwen om de groei in deze diverse regio te versnellen.”

Spoletini brengt meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van enterprise software en digitale transformatie – meest recent bij Oracle – mee naar ServiceNow. Hij heeft succesvol leiding gegeven aan internationale teams met passie voor de organisatie, strategische partnerships en klantgerichte strategieën.

“Ik heb ServiceNow enkele jaren van een afstand gevolgd en altijd bewondering gehad voor de visie van het bedrijf om de wereld beter te laten werken,” aldus Spoletini. “Bedrijven in deze regio hebben te maken met uitdagingen als het gaat om klanten, de macro-economische situatie en technologie. ServiceNow is de oplossing om de noodzakelijke digitaliseringsslag te maken. Ik verheug me erop klanten te helpen alles uit hun organisatie te halen met ServiceNow.”

Over ServiceNow
ServiceNow (NYSE: NOW) laat de wereld beter werken voor iedereen. Ons cloudgebaseerde platform en onze oplossingen helpen bij het digitaliseren en het verbinden van organisaties, zodat ze slimmere, snellere en betere manieren vinden om werk te laten werken. Op deze manier kunnen werknemers en klanten meer verbonden, innovatiever en wendbaarder zijn. En kunnen we allemaal de toekomst creëren die we ons voorstellen. De wereld werkt met ServiceNowTM. Voor meer informatie, ga naar www.servicenow.com.

© 2023 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht