Industry Wire

Geplaatst door Megawatt Group

SintLucas kiest voor de Megawatt Group als nieuwe partner

Eindhoven – Via een officiële aanbestedingsprocedure, met als kernwaarden partnership, creativiteit en vernieuwing kwam de Megawatt Group als winnaar uit de bus. De komende jaren zullen zij de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van SintLucas ontwikkelen.

“Sommige opdrachten zijn zó op je lijf geschreven, dat je ze wel moet winnen”, zegt Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group. “Dat betekent overigens niet dat dit altijd het geval is”, voegt hij er lachend aan toe. Gelukkig is dit wel het geval bij  SintLucas. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers de kweekvijver voor creatieve bureaus zoals zijzelf.

Ook krijgen ze nu de kans talentvolle media studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de nieuwste ontwikkelingen in het bedrijfsleven. “Dichterbij de bron kan je niet komen”, aldus Stephan. Marion Henckens, Manager marketing en communicatie SintLucas voegt er aan toe: “Een nieuw bureau laat je altijd weer kritisch kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we nieuwe stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie. Het voelt goed dat ze dezelfde Brabantse roots hebben, SintLucas kennen en op een steenworp afstand zitten”.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht