Industry Wire

Geplaatst door Talpa

SlaJeSlag geeft ingerichte ‘mancaves’ weg tijdens de feestdagen

AMSTERDAM, 15.12.20. We hebben dit jaar meer binnengezeten dan ooit, en zullen ook in 2021 nog wel een tijdje thuis doorbrengen. Daarom komt SlaJeSlag met een ‘cadeautje’ dat niet onder de boom past. De veilingsite voor mannen geeft nog net voor de feestdagen twee compleet ingerichte ‘mancaves’ weg.

Op SlaJeSlag, de veilingsite speciaal gericht op mannen, zijn elke dag nieuwe en scherpe deals te bemachtigen. Om dit onder de aandacht te brengen bij hun doelgroep heeft SlaJeSlag de hulp in geroepen van influencers Jayjay Boske en Nesim al Ahmadi. Jayjay, bekend van het youtube-kanaal Day 1, gaat samen met Nesim, theatermaker en host van onder andere het youtube-kanaal Supergaande, twee compleet ingerichte ‘mannenkamers’ weggeven aan hun volgers.

De campagne, ontwikkeld door het Bureau van Talpa Network, speelt zich volledig af op Instagram. JayJay en Nesim nemen hun volgers twee weken lang mee terwijl ze goede deals proberen te bemachtigen op het SlaJeSlag-platform, om daarmee de kamers zo compleet mogelijk in te richten. Deze week staat in het teken van een mannenkamer in sportthema en volgende week een game-kamer, en voor beide mancaves staat een budget van 1000 euro. JayJay en Nesim roepen hun volgers op om hen te tippen als ze toffe gadgets voorbij zien komen op het SlaJeSlag-platform, zodat de influencers ‘hun slag kunnen slaan’. En uiteindelijk gaan er twee volgers extra fijne feestdagen tegemoet in hun nieuwe mannengrot persoonlijk ingericht door Nesim en Jayjay.

Opgeven voor de actie kan via de Instagram van Nesim al Ahmadi of JayJay Boske.

CREDITS:

Bureau: het Bureau

Creatie: Woolf Franssen

Social strateeg: Lydia Fleuren

Creative Director: Wouter van der Pauw

Strategy Director: Rose Zandvliet

Projectmanagement: Gerdi Zuidema, Amanda Smits

Media strategie: Ted Ruijssenaars

Productie & talent: JayJay Boske, Nesim al Ahmadi

Art direction & crew: Hot Pepper – Michael Bihary, Chamilla Jansen, Bo Kasten

Klant: Alex Wouters, Annette Schellekens, Isa-Beau Krijger

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht