smartclip gaat exclusieve samenwerkingsovereenkomst aan met Livestation

smartclip, de Europese marktleider op het gebied van videoadvertenties, is een pan-Europese samenwerking aangegaan met Livestation. De overeenkomst integreert de breedste selectie van nieuwskanalen uit alle delen van de wereld in het aanbod van smartclip Europa.
Jean Paul Wevers, Publisher Director van smartclip UK, laat weten: “We ondersteunen Livestation primair door middel van onze leidende Europese positie in online video-adverteren. Livestation heeft kwalitatieve hoogstaande content en onze samenwerking maakt het mogelijk om gerichte advertentiemogelijkheden aan te bieden aan zowel merken als nieuwsorganisaties.”
Lippe Oosterhof, CEO van Livestation: “Live nieuws is één van de meest krachtige content categorieën als het gaat om inhoud, en we zijn erg succesvol in het aantrekken van een groot publiek met specifieke interesses in live nieuws. Onze bezoekers hebben de behoefte om gedurende de dag live nieuws te kunnen volgen en stellen het op prijs om meerdere kanten van een verhaal mee te krijgen. Wij zijn dan ook erg enthousiast over de nieuwe samenwerking met smartclip wat het mogelijk maakt waardevolle nieuwsconsumenten toegankelijk te maken voor adverteerders.”
Livestation, de Hulu van live nieuws, biedt het grootste assortiment van live nieuws en brengt de meest toonaangevende live nieuwszenders vanuit de hele wereld samen inclusief CNN, BBC, Al Jazeera en CNBC. Het merendeel van de zenders zijn gratis en kunnen op de PC, mobiele telefoon, tablet en connected TV (CTV) bekeken worden. Livestation heeft een officiële overeenkomst met haar partners en werkt nauw samen met nieuwsorganisaties om haar services continu te ontwikkelen.
OVER SMARTCLIP
smartclip is Europees leider op gebied van video-advertentie en biedt adverteerders aansluiting op de sites van 500 publishers inclusief 750 miljoen video impressies in Europa. smartclip biedt adverteerders online bereik voor offline reclamevideo’s, en het bereik van het smartclip-netwerk is vergelijkbaar met dat van adverteren op tv. smartclip gebruikt het intelligente netwerktechnologie, zodat de campagnes goed worden weergegeven op alle videoplayers (zowel op PCs, smartphones, tablets en tv’s). smartclip biedt creatieve, interactieve en flexibele video-advertenties aan, die worden aangepast aan iedere doelgroep en budget. Bovendien biedt smartclip een oplossing voor het extreem gefragmenteerde online videolandschap, en standaardiseert het zowel het plannen als het meten van campagnes. Dankzij nauwkeurige meetgereedschappen kunnen de campagnes bovendien snel geïmplementeerd worden. smartclip werd in 2008 opgericht en heeft vestigingen in Amsterdam, Hamburg, Düsseldorf, Gütersloh, München, Stockholm, Moskou, St. Petersburg, Londen, Madrid, Parijs, Milaan en New York. Zie voor meer informatie www.smartclip.com en twitter: @smartclipAG
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.