SmartDocuments platform uitgebreid met vernieuwde webclient voor grotere mobiliteit

Drost verwacht dat deze nieuwe uitbreiding op de software de kwaliteit van klantcontactcentra en dienstverlening naar de klanten verder verhoogt en goedkoper maakt. Drost: “Volgens veel klanten ziet de toepassing er ook gewoon aantrekkelijk uit en is het intuïtief in gebruik. Dat is mooi, want wij hebben ons ten doel gesteld het werk voor zakelijke computergebruikers aangenamer te maken. De webclient heeft tevens integraties met een aantal van de Enterprise Content Management-systemen van onze belangrijkste partners. Hierdoor is het mogelijk online gemaakte documenten direct correct en volgens wet- en regelgeving te archiveren, zoals de gebruiker dat van ons gewend is. “De SmartDocuments webclient is binnen alle gangbare internetbrowsers en op ieder gangbaar besturingssysteem te gebruiken.
SmartDocuments op de iPad
De SmartDocuments webclient is ook bij uitstek geschikt voor gebruik op de iPad en andere tablets. Daarmee speelt het Deventer -bedrijf in op een sterke trend in de markt om de medewerkers steeds mobieler en meer tijd- en plaatsonafhankelijk te laten werken. Drost vervolgt: “Zo kan een bestelling nu bijvoorbeeld direct bij en samen met de klant op de iPad worden verwerkt en ontvangt men de bevestiging meteen per e-mail terug. Een proces-verbaal van opsporings- of handhavingsambtenaren kan ook op deze manier sneller ter plekke worden opgesteld en verwerkt. Dat scheelt veel administratief werk, verkort de processen en leidt tot sneller resultaat.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.