Het softwarebedrijf uit Leusden lanceert “Life At AFAS”, een album met muziek gebaseerd op de kernwaarden van het merk.

Het softwarebedrijf uit Leusden lanceert “Life At AFAS”, een album met muziek gebaseerd op de kernwaarden van het merk.
Het oorspronkelijke brand anthem dat AFAS in 2020 lanceerde, is uitgegroeid tot een volledig album van acht composities. De nummers zijn speciaal gecomponeerd om de kernwaarden van AFAS – Doen, Familie, Gek en Vertrouwen – te weerspiegelen. De muziek op het album versterkt de herkenbaarheid van het merk bij klanten en medewerkers. Tegelijkertijd bereikt het eigenwijze AFAS-gevoel op deze manier een nieuw publiek.
“Het hebben van ons eigen album is geweldig, omdat we hiermee zowel onze kernwaarden tot leven brengen, als een stuk herkenbaarheid creëren voor iedereen die met AFAS in contact komt. Muziek verbindt, inspireert en benadrukt onze cultuur.”
Martijn Delahaye, directeur Marketing & Communicatie bij AFAS
Het merkgeluid van AFAS kom je op veel verschillende plekken tegen. In het clubhuis in Leusden, bij de sponsorschappen en in verschillende uitingen van het bedrijf, zoals de tv-commercial en online video’s. Ook de fonteinen voor het hoofdkantoor dansen regelmatig op de maat van speciaal gecomponeerde muziek.
Luister hier naar het album:
https://open.spotify.com/album/3Qt7KWf20y42k2nkzhNPI2?si=iW_N0SR9QiWntXWYRTOQEw
Over AFAS
AFAS Software inspireert beter ondernemen. Want werk kan zoveel leuker en beter. Bij AFAS speelt muziek daarom een cruciale rol in het toevoegen van emotie en beleving.
Over TAMBR
TAMBR helpt merken met de strategische inzet van muziek en geluid. Het bedrijf uit Rotterdam combineert daarin muzikale expertise met een wetenschappelijke kijk op marketing.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.