Industry Wire

Geplaatst door Starcom Nederland

Starcom verwelkomt Mathijs Maaltijdbox als nieuwe klant.

Mathijs Maaltijdbox neemt een unieke positie in naast de reeds bestaande maaltijdboxen met “de familiebox”, welke inspeelt op drukke vaders en moeders die behoefte hebben aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe..

Starcom is blij Mathijs Maaltijdbox te mogen verwelkomen als nieuwe klant.
CEO Cornelie Weller: “Starcom heeft in de afgelopen jaren als Human Experience Company een onderscheidende propositie in de markt neergezet waar gevestigde of startende adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumenten gedrag dat door digitalisering wordt gedreven.”

Managing Director & Founder Mathijs Maaltijdbox Malcolm Burg: “
“Mathijs Maaltijdbox past met zijn propositie perfect binnen de huidige tijdsgeest en heeft in Starcom de perfecte partner gevonden die dit veranderende consumenten gedrag als geen ander begrijpt en weet te vertalen naar de juiste mediakeuzes.”

Vanaf 24 augustus start er een landelijke tv campagne voor Mathijs Maaltijdbox waarmee meer bekendheid gegeven worden aan de nieuwste maaltijdbox.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht