Industry Wire

Geplaatst door Starcom Nederland

Starcom wint mediapitch van Lexa

Lexa heeft Starcom als haar nieuwe mediabureau aangesteld. Starcom start per direct met het uitrollen van de nieuwe experience strategie voor 2016, vanuit een data driven en performance perspectief om de business doelstellingen te realiseren. Lexa had hiervoor een lange en prettige samenwerking met Mindshare. Voor de pitch waren 4 mediabureaus uitgenodigd. Het uitgebreide pitchtraject is begeleid door organisatieadviesbureau Accenture.

“Starcom heeft een sterke indruk achter gelaten tijdens de Chemistry sessie en het werk dat gedurende de verschillende fasen is geleverd. Wij zijn ervan overtuigd dat haar blik op onze markt, het begrijpen van onze business in combinatie met de data driven Human Experience strategie, ons helpt in het nieuwe tijdperk van dating om de consument van nu aan ons te blijven binden”; aldus Jessica Delpirou, Hub Director SE Meetic Group.

Cornelie Weller (CEO) van Starcom: ”Wij zijn uiteraard zeer trots met het winnen van een mooi account als Lexa dat opereert in een markt die sterk onderhevig is aan disruptie. De dynamiek in de markt, waarbij consumenten steeds meer mobile en social zijn en steeds meer verwachten van organisaties als Lexa, maakt dit een extra mooie uitdaging op het gebied van branding en performance, en past daarmee sterk bij onze velocity filosofie (snelheid x acceleratie x relevantie x momentum). Experiences gedreven door data staan hierin centraal staan om waarde toe te voegen aan het leven van consumenten in het tijdperk van velocity marketing”.

Lexa wordt aangestuurd vanuit Amsterdam, met het hoofdkantoor in Parijs, waarbij Starcom als het lokale mediabureau in Nederland voor Lexa zal opereren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht