STEM congres tijdens Dutch Technology Week

Tijdens de Dutch Technology Week organiseert STEM Industrial Marketing Centre (STEM) een middagcongres over de rol van branding in industriële markten. Nut, noodzaak en toepassing van branding zijn bekend bij marketing gericht op consumenten. Maar hoe kan branding effectief in een technische/industriële omgeving worden toegepast?
Binnen het thema ‘Hoe merkwaardig is B2B?’ zullen verschillende sprekers de deelnemers aan het STEM congres inspireren om in hun business to business omgeving branding beter toe te passen.
Willem de Vries, Managing Director van STEM: “Bij de meeste technische en industriële bedrijven staan kwaliteit, research en ontwikkeling hoog in het vaandel. Een goed merk kan dit in één keer communiceren en versterken. Toch lukt het de technische industrie nog te weinig om branding effectief toe te passen op hun producten en dat is merkwaardig.”
Het STEM congres zal onderdeel zijn van de Dutch Technology Week, georganiseerd door Brainport Eindhoven welke van 31 mei tot 6 juni in Brainport, regio Eindhoven plaats vindt.
Monique de Wit, programmamanager Dutch Technology Week, voegt toe: “Het STEM congres is een waardevolle toevoeging in het programma. Professionals binnen de high tech sector bevinden zich immers ook in functies in de commercie en marketing.“
Meer informatie en het inschrijfformulier voor het STEM congres is te vinden op www.STEMcongres.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.