Geplaatst door SWIS B.V.

SWIS wint award voor beste non-profit website in Drupal

Tijdens de uitreiking van de Splash Awards 2018 op 22 maart is SWIS, full service internetbureau uit Leiden, in de prijzen gevallen. In de categorie Non-Profit heeft SWIS met de Drupal website van boip.int de eerste prijs gewonnen en hiervoor een Splash Award in ontvangst mogen nemen.

Splash Awards
Stichting Drupal Nederland beloont jaarlijks de beste Drupal websites en community bijdragen uit de Benelux met de Drupal Splash Awards. Tijdens de Splash Awards op 22 maart, dat plaatsvond in het historische Muntgebouw te Utrecht, is SWIS in de prijzen gevallen.

BOIP
Het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP) is de officiële instantie voor de registratie van merken, modellen en tekeningen in het Benelux-gebied. Interactief bureau voor effectieve merkbeleving Kaliber was verantwoordelijk voor de UX en design. Met deze samenwerking is de website op vele online marketingvlakken geoptimaliseerd.

De internationale vakjury bestond uit prominente mensen uit de Drupal community en was het unaniem een over de keuze voor SWIS in de categorie Non-profit. De website boip.int nodigt uit om je in de content onder te dompelen. De inhoud is snel en eenvoudig te vinden door de duidelijke site structuur, het slimme gebruik van filters en de uitstekende zoekfunctie. Naast een schitterende Award is vooral de erkenning van de vakjury een bekroning op het werk van SWIS.

Naast de eerste prijs voor BOIP, is SWIS ook genomineerd de Europese editie van de Drupal Splash Awards. De erkenning van de vakjury bewijst dat SWIS erin is geslaagd om deze vaak ingewikkelde materie toegankelijk en overzichtelijk aan te bieden op de website van BOIP.

Drupal 8
SWIS maakt sinds 2014 gebruik van Drupal. Drupal is een van de grootste open source content managementsystemen in de wereld. Drupal 8 is veilig, gebruikersvriendelijk en ontwikkelt met de modernste technieken.
SWIS heeft ruime ervaring met dit Drupal 8: Zo heeft SWIS onder andere ook de websites van ArboNed, Stichting AAP en de Nationale Ombudsman met Drupal 8 gemaakt.

Over SWIS
SWIS is een full service internetbureau uit Leiden en maakt online mogelijk sinds 1999. Het internetbureau helpt klanten online succesvol te worden en te blijven. De organisatie telt 30 gedreven professionals met een passie voor online. Vanuit de Leidse binnenstad worden alle ideeën vertaalt naar een nuchtere oplossing voor web en mobiel. En op het gebied van online marketing worden de klanten blijvend ondersteund. SWIS is lid van Dutch Digital Agencies (DDA), de branchevereniging voor de grootste internetbureaus van Nederland.