Industry Wire

Geplaatst door TAG Outdoor

TAG Outdoor B.V. neemt Shopping en Parking netwerk over van Hillenaar Outdoor

TAG Outdoor, de nieuwe speler binnen Digital Out Of Home begint voortvarend met de overname van het Shopping en Parking netwerk van Hillenaar Outdoor. Daarnaast heeft TAG Outdoor de exploitatierechten verworven voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het Digitale Petrol netwerk in België. De ruim 500 Digitale Abri’s staan in België op locaties van onder andere ESSO, Texaco en MAES. TAG outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerders markt.

Programmatic Buying
Er is een nauwe samenwerking aangegaan op het gebied van kennisdeling, databeheer- en verrijking, campagneplanning en commerciële optimalisatie met betrekking tot Programmatic Buying. TAG outdoor doet dit nu voor het snel groeiende Rijkswegmasten netwerk van Hillenaar Outdoor en voor DOAA België. Hier gaat het om  ruim 500 Digitale Abri’s in België op locaties van ESSO, Texaco en MAES.

De oprichters van TAG Outdoor, Deveron Gommers en Wouter Wunnink hebben al een groot trackrecord binnen Digital Out of Home en Programmatic Buying. Beide waren binnen MMD Media, tot aan de overname door Exterion van het Petrol netwerk, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium Digitaal netwerk.

Gommers en Wunnink; “met de ervaringen die we bij MMD hebben opgedaan geloven we sterk in de toenemende kracht van Digitaal binnen Out of Home. Met name Programmatic Buying, het gebruik, koppelen en optimaliseren van data zal nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes. Er volgen dan ook snel nieuwe aanvullingen op onze Digitale netwerken zodat we snel de volgende stappen kunnen maken.

Programmatic Buying
Er is een nauwe samenwerking aangegaan op het gebied van kennisdeling, databeheer- en verrijking, campagneplanning en commerciële optimalisatie met betrekking tot Programmatic Buying. TAG outdoor doet dit nu voor het snel groeiende Rijkswegmasten netwerk van Hillenaar Outdoor en voor DOAA België. Hier gaat het om  ruim 500 Digitale Abri’s in België op locaties van ESSO, Texaco en MAES.

De oprichters van TAG Outdoor, Deveron Gommers en Wouter Wunnink hebben al een groot trackrecord binnen Digital Out of Home en Programmatic Buying. Beide waren binnen MMD Media, tot aan de overname door Exterion van het Petrol netwerk, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium Digitaal netwerk.

Gommers en Wunnink; “met de ervaringen die we bij MMD hebben opgedaan geloven we sterk in de toenemende kracht van Digitaal binnen Out of Home. Met name Programmatic Buying, het gebruik, koppelen en optimaliseren van data zal nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes. Er volgen dan ook snel nieuwe aanvullingen op onze Digitale netwerken zodat we snel de volgende stappen kunnen maken.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht