Industry Wire

Talk & Vision introduceert MAVIS Support Monitoring

HOUTEN, 20141104 — Talk & Vision (dochter van KPN) introduceert deze maand een unieke innovatie die de ondersteuning rond videoconferencing naar een hoger niveau tilt. MAVIS Support Monitoring maakt het mogelijk storingen en fouten op te sporen voordat de gebruiker er last van heeft. Daarnaast geeft deze proactieve dienst inzicht in het gebruik en de beschikbaarheid van de videoconferencing omgeving van de klant.

Hoe werkt het?
De monitoring tooling verzamelt continu informatie over alle videoconferencing-componenten en systemen van de klant. Zodra er een storing of fout optreedt, krijgt de helpdesk van Talk & Vision een melding. Deze start direct met de probleemoplossing en informeert de klant. Zo kan het probleem vrijwel altijd voorafgaand aan de vergadering verholpen worden waardoor de meeting gewoon door kan gaan en de klant geen hinder ondervindt. MAVIS Support Monitoring geeft inzicht in de beschikbaarheid en gebruik van de videoconferencing omgeving. Naast de maandrapportage die de klant ontvangt, kan de klant via een mobiele app (iOS, Android en Windows Phone) of webportal realtime al zijn monitoring informatie inzien.

Proeftijd doorstaan
Begin dit jaar is op basis van een ‘proof of concept’ de dienst voorgelegd aan een aantal bestaande klanten van Talk & Vison. En met succes: de eerste klanten zijn meteen live gegaan na de start van de dienst begin november dit jaar. Rutger Zeldenrijk, Product Manager van Talk & Vision, vertelt: “We hebben Support Monitoring bij een aantal grote klanten getest en kregen alleen maar positieve reacties. Het is geweldig om te zien dat onze langst lopende dienst na deze innovatie nog beter functioneert en zo goed ontvangen wordt. Organisaties waarderen de combinatie van automatisering en de menselijke kant van onze betrouwbare support desk, dat is een groot compliment.”

Noot voor redacties:

Over Talk & Vision:
Talk & Vision, onderdeel van KPN, levert visuele communicatiesystemen aan grote en middelgrote bedrijven in diverse markten over de hele wereld. Het portfolio van Talk & Vision is opgebouwd rond videoconferencing, cloud diensten en Unified Communications. Talk & Vision heeft 50 werknemers in dienst en heeft kantoren in Houten (Nederland, hoofdkantoor) en Londen (Verenigd Koninkrijk). Kijk voor meer informatie op: www.talkandvision.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht