Geplaatst door energiedirect.nl

Tank scherp game voor gratis stroom

Als onderdeel van de campagne ‘Tankey’ heeft energiedirect.nl het online spelletje ‘Tank Scherp’ geïntroduceerd.

Spelers kunnen tot 1 juli op www.tankscherp.nl precies 50 euro tanken en daarmee kans maken op een jaar gratis groene stroom van energiedirect.nl. Om het spel onder de aandacht te brengen, organiseerde bureau Ride uit Amsterdam in opdracht van energiedirect.nl een wedstrijd bij een tankstation in Purmerend. Nietsvermoedende automobilisten werden uitgedaagd om een rond bedrag te tanken. Degenen die daarin in slaagden, kregen hun tankbeurt gratis en werden verrast met muziek, confetti, juichende cheerleaders en een clown.

Tankey app voor direct voordeel op de weg
De Tankey-campagne van energiedirect.nl draait om het gelijknamige loyaliteitsprogramma en de app. Daarmee krijgen klanten 5 cent extra korting op een liter brandstof bij ruim 175 tankstations in Nederland. Tankey staat voor de sleutel tot voordelig tanken en past in de strategie van energiedirect.nl om klanten te belonen met direct voordeel op energie in huis en op de weg. De gratis app is sinds de lancering al meer dan 10.000 keer gedownload.

Over Tankey
Tankey is gratis te downloaden in de App Store en de Play Store. Vanuit Tankey kunnen mensen direct zien welke prijs het dichtstbijzijnde tankstation rekent en welk voordeel het oplevert. Aangekomen bij een deelnemend tankstation herkent de app de locatie. Je selecteert in de app het pompnummer en de app wijst direct de korting toe aan jouw pomp en verrekent deze bij de betaling. In de app kun je na het tanken het totale voordeel aflezen en kun je tevens je contract bij energiedirect.nl verlengen met het speciale Tankey aanbod. Je voordeel kan dan oplopen tot 8 cent extra korting per liter brandstof. www.energiedirect.nl/tankey