Geplaatst door Team Nijhuis

Team Nijhuis start samenwerking met Thuiswinkel Waarborg om startende ondernemers (verder) op weg te helpen

Met de e-learning ‘Verkopen via social media’ is de samenwerking tussen Team Nijhuis en Thuiswinkel.org gestart. Thuiswinkel.org biedt gratis online e-learnings aan om startende ondernemers verder op weg te helpen in de digitale wereld. Team Nijhuis is hierbij betrokken om als top expert op een laagdrempelige manier startende ondernemers alles te leren over online marketing. Nu met de e-learning ‘Verkopen via social media’ en later ook met de basis van ‘Google Ads’.

Starters zijn de multinationals van de toekomst
Veel startende bedrijven en startende ondernemers zijn op zoek naar partners die hen helpen. Starters zijn in de basis een ‘lastige’ doelgroep, omdat zij niet de budgetten hebben om samen met een online marketingbureau als Team Nijhuis op te trekken. Bovendien dragen startende ondernemers vaak meerdere petten, die van ondernemer, marketeer en financieel. Als bureau willen wij de startende ondernemer wegwijs maken in de digitale wereld, zonder dat ze direct diep in de buidel moeten tasten.

“Juist die startende ondernemers zijn vaak ontzettend leergierig, enthousiast en durven risico’s te nemen. Zij hebben alleen de budgetten niet om dit samen met een bureau als Team Nijhuis te doen”, aldus Sales & Marketing Director Luuk Rouwhorst. “Met deze samenwerking met Thuiswinkel.org kunnen we hen alsnog alle handvatten geven om van hun onderneming een groot succes te maken.

Samen kom je verder
De samenwerking past perfect bij Team Nijhuis die als businesspartners bedrijven helpt groeien. Dat groeien kan ook vanaf moment één. Juist de kennis delen die je als bureau hebt is hierbij ontzettend belangrijk. Dat delen doet het bureau al veelvuldig door online webinars te organiseren, met partners events op te zetten en op hun eigen website artikelen, whitepapers en e-books te delen. “Hoe meer kennis je deelt, hoe beter iemand kan ondernemen. En uiteraard verwelkomen wij hen graag als klant wanneer zij klaar zijn voor die volgende stap. Onze schoorsteen moet uiteraard ook roken ;-)”, aldus Rouwhorst.

Daar sluit Riana Wassing zich graag bij aan. Als E-learning Developer bij e-Academy.org is zij altijd op zoek naar nieuwe partners en nieuwe e-learning trajecten. Team Nijhuis paste in haar ogen perfect bij de nieuw te ontwikkelen e-learning ‘Verkopen via social media’.

“Het is de uitdaging om experts te vinden die het vakgebied waar ze zoveel passie voor hebben toegankelijk kunnen maken voor beginners. Dus zonder jargon en flitsende Engelse termen. De blog van Team Nijhuis over verkopen op sociale media viel me in die zin meteen op. ‘Met deze experts zou ik graag samenwerken!’, was mijn gedachte. Hoe mooi dat Team Nijhuis daarvoor openstond. Met de inbreng van twee van hun experts hebben we met ‘Verkopen via sociale media’ precies de goede balans gevonden tussen laagdrempeligheid en meerwaarde.” aldus Riana Wassing.

De eerste e-learning is een feit, maar dat stopt de samenwerking zeker niet. Samen kunnen we nog veel meer kennis delen en dat zullen we ook doen. Binnenkort gaan we aan de slag met een beginner cursus Google Ads. Een van de belangrijkste kanalen voor ondernemers, maar ook één waar je door – als je niet oplet en aan de verkeerde knoppen draait – zo je hele budget er doorheen hebt.

“Binnen Team Nijhuis vinden wij kennis delen erg belangrijk. Onze Head ofs delen hun kennis en kunde al intern met de verschillende teams en disciplines. Hierdoor houden we elkaar scherp en zijn wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen een kanaal of discipline. Head of Search Stef Oosterik traint intern onze mensen op het gebied van Google Ads en zal zijn kennis en kunde in deze nieuwe e-learning inzetten om de startende ondernemer de nodige handvatten te bieden”, aldus Rouwhorst.

Over Thuiswinkel.org
Thuiswinkel.org een belangenvereniging voor webwinkels. Hun doel is om het vertrouwen in kopen op afstand te vergroten en het (ver)kopen makkelijker te maken. Dit doen ze onder andere met Thuiswinkel Waarborg, hét kwaliteitskeurmerk voor online winkelen. Via de e-learnings van e-Academy biedt Thuiswinkel.org werknemers van (web)winkeliers een eenvoudige manier om zichzelf bij te scholen op verschillende e-commerceonderwerpen.

Over Team Nijhuis
Als digital marketingbureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Groei is voor Team Nijhuis altijd een positief resultaat: meer winst, omzet of rendement, maar ook het behoud van een bestaande markt.

Groei kan alleen gerealiseerd worden met een duidelijke strategie en bijpassende (online) marketing middelen.

Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Dat leverde vijfmaal een notering in de Deloitte Fast 50 op als het snelst groeiende marketingbureau van Nederland. Inmiddels werken er 50 Digital Marketing Experts bij Team Nijhuis voor meer dan 220+ nationale en internationale klanten in verschillende branches.

Team Nijhuis werkt als Premier Partner nauw samen met Google en werd in 2019 tweemaal genomineerd voor de prestigieuze Google Premier Partner awards. Naast businesspartner voor bedrijven is Team Nijhuis kennispartner op het gebied van digital marketing. Het bureau geeft regelmatig gastcolleges op Saxion Hogescholen en de Universiteit Twente en denkt mee over de invulling van opleidingen.