Geplaatst door Teradata eCircle

Teradata eCircle en ADAM Software kondigen strategisch partnership aan

De toename van het aantal digitale touchpoints betekent voor marketeers een extra uitdaging om rich-media content als video, audio, augmented reality en dynamische web content in merk en product campagnes strategisch in te zetten. Het creëren van een relevante customer experience en het behoud van merkconsistentie via meerdere kanalen is de belangrijkste onderscheidende factor voor marktleiders, maar complex om goed uit te voeren. Met het Teradata-ADAM partnership wordt de brand experience tijdens de hele customer journey (marketing, sales, services) op een efficiënte manier geoptimaliseerd. De integratie met mainstream tools als Adobe InDesign en Microsoft Office, maken de gezamenlijke oplossing geschikt voor iedere marketing activiteit.
“De oplossingen van ADAM Software sluiten heel goed aan bij onze Marketing Operations oplossingen en bij onze visie op Integrated Marketing Management (IMM). Adam ondersteunt vrijwel alle rich-media bestanden die in marketing worden gebruikt, en biedt met geavanceerde zoekfuncties, een flexibele User Interface en een open architectuur, een schaalbaar platform waar wij als Teradata voor onze klanten op voort kunnen bouwen”, zegt Volker Wiewer, Vice President Teradata eCircle.
De exponentiële groei van marketing activiteiten en screen-driven ervaringen betekent dat consumenten nu verwachten dat elk product aspect waarin ze geïnteresseerd zijn direct wordt aangeboden. Marketeers hebben oplossingen nodig die hen in staat stellen om snel te reageren en om merkintegriteit te verzekeren moeten zij vanuit een enkel, gecentraliseerd systeem met goedgekeurde content werken.
CMO’s moeten zich ervan bewust zijn dat klanten, campagnes en content-systemen niet langer afzonderlijke entiteiten zijn. Deze aspecten van de marketing omgeving moeten met de enterprise data worden gekoppeld en gesynchroniseerd door middel van workflows en procesmanagement systemen die betrouwbare analyses verstrekken over de klant en de markt. Deze geïntegreerde elementen samen – data warehousing, analyse en applicaties – vormen wat data-driven marketing definieert. En met de samenwerking tussen Teradata en ADAM, kunnen aan nog meer data-driven marketing behoeften worden voldaan.
”Vanwege haar wereldwijd marktleiderschap in IMM oplossingen en vanwege haar sterke sales teams, is Teradata als partner van grote waarde voor ons en onze klanten. Wij kijken ernaar uit om de interne marketing processen van onze gezamenlijke klanten nog verder te verbeteren,” aldus Pieter Casneuf, CEO ADAM Software.
”AstraZeneca gebruikt wereldwijd de oplossingen van beide bedrijven. Wij zijn blij met dit partnership en verwachten dat de integratie onze marketing operations verder zal stroomlijnen en versterken”, zegt James Wake, IS Architectuur Director van AstraZeneca