Testnet en Stroom: succesvol voor JobTrack

Bij Testnet zijn een groot aantal sites aangesloten op het gebied van werk en opleiding die goed bij de campagne aansluiten. Daarnaast kregen deelnemers die via Testnet de IkCheck maken en afronden,
als extra incentive, een code om online een film te kijken. Uit onderzoek bleek namelijk dat de doelgroep van JobTrack zeer geïnteresseerd is in film en dat ze bovengemiddeld gebruik maken van het internet.
Jobtrack beschouwt de IkCheck-campagne als een succes. Mede door de inzet van het ”lead generated” deel via Testnet is het beoogd aantal nieuwe profielen bereikt. Tevens was de conversie op het Testnet gedeelte significant hoger dan via een standaard banner campagne.
Over Testnet
Met ruim 950 actieve campagnes, duizenden aangesloten websites en partners met een zeer hoog bereik via miljoenen opt-in e-mailabonnees is Testnet te Rotterdam sinds 1998 een toonaangevend online advertisingbureau in Nederland. In 2008 en 2009 werd Testnet, in een door TNS NIPO verricht onderzoek en gepubliceerd door Emerce, verkozen tot de beste Affiliate & Lead partij van Nederland.
Het businessmodel van Testnet is gebaseerd op meetbare resultaten, hoge ROI, groot bereik onder de doelgroep en schaalvoordelen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.