Thales kiest Marcommit voor strategische PR en vergroten autoriteitspositie
Baarn – Thales, wereldleider op het gebied van cybersecurity, gaat samenwerken met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De belangrijkste doelstelling na de overname van Gemalto is het vergroten van de naamsbekendheid van Thales op de Nederlandse en Belgische markt, en het verder uitbouwen van de autoriteitspositie op het gebied van cybersecurity en digitale identiteit. Met een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing gaat Marcommit voor Thales aan de slag met deze doelstellingen.
Job van Harmelen, Director Corporate Communications bij Thales: “Na een grondig selectieproces hebben wij voor Marcommit gekozen vanwege hun strategische toegevoegde waarde. We timmeren hard aan de weg om onze naamsbekendheid binnen de Nederlandse en Belgische markt verder te vergroten en samen met Marcommit zetten we hierin graag de volgende stap. We kijken uit naar een enerverend 2020, waarin we samen onze plannen tot uitvoering gaan brengen.”
Marianne van Barneveld, oprichter van Marcommit: “Thales is een internationale organisatie met een geweldige positie binnen de IT-securitymarkt. We zijn dan ook heel trots op het feit dat wij door middel van strategische PR- en contentmarketingactiviteiten gaan bijdragen aan het verder versterken van deze positie in Nederland en België. Dankzij het hoge kennisniveau binnen Thales kunnen we sterke campagnes ontwikkelen om te bouwen aan de autoriteitspositie van Thales.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.