Geplaatst door the people's valley

The people’s valley aan de slag voor LOI

the people’s valley en de LOI gaan samenwerken! Op donderdag 17 oktober 2013 hebben the people’s valley en de LOI hun handtekening gezet voor een strategische samenwerking. Het internetbureau wordt verantwoordelijk voor het onder de loep nemen en vernieuwen van de web portalen van de LOI, te beginnen met LOI Kidzz. Na afronding van LOI Kidzz volgen meer websites van de LOI.

“We vinden het ontzettend inspirerend om samen te werken met een familiebedrijf dat al 90 jaar voorop gaat in onderwijs. De ervaring van de LOI binnen het onderwijs gecombineerd met de cross channel aanpak van the people’svalley maakt dit tot een unieke samenwerking”, aldus Philip Kok, CEO bij the valley.

“Met the people’s valley hebben we een partner gevonden die ons helpt onze websites naar een volgend niveau te brengen. We kijken uit naar een goede samenwerking die verder gaat dan de traditionele opdrachtgever/-nemer relatie”, aldus Jos van Eijken, commercieel directeur van de LOI.