Geplaatst door Van Luyken

TicketSwap pakt uit op ADE met live podcasts, exclusieve content en 24/7 support

Amsterdam, 5 oktober 2022 – TicketSwap, de online app om veilig tickets te kopen en verkopen, viert dit najaar zijn tienjarig bestaan en onderneemt verschillende activiteiten om dit te vieren. Zo pakt het van origine Amsterdamse techbedrijf tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE) van 19 tot 23 oktober extra uit met live podcasts en interactieve content om zo een ultieme fanbeleving te creëren. Ook is de klantenservice van TicketSwap gedurende deze ADE-editie de gehele nacht open om danceliefhebbers optimaal van dienst te kunnen zijn.

Simon Aurik (CCO bij TicketSwap): “Amsterdam Dance Event (ADE) is een van de meest toonaangevende live muziekevenementen van Nederland. We verwachten als bedrijf de meest succesvolle ADE ooit tegemoet te gaan en nog meer fans dan voorheen te kunnen helpen om hun favoriete artiesten in Amsterdam te zien optreden.”

Klantenservice hele nacht open
Gedurende ADE zal de klantenservice van TicketSwap 24/7 open zijn. Een internationaal team van 75 klantenservice-medewerkers staat paraat. Zij werken vanuit het hoofdkantoor op het Rokin en hybride. Via de telefoon, chat en online kunnen zij klanten in negen verschillende talen te woord staan. Zij zorgen dat de ADE-bezoekers flexibel zijn in het kopen en verkopen van hun tickets, ook als plannen ’s nachts last minute wijzigen.

Live podcasts en extra beleving van ADE
Tijdens ADE zal TicketSwap een nieuwe live podcast-serie opnemen, genaamd ‘The Exchange’. Het gaat om zes podcasts waarin verschillende kanten van de live muziek-industrie worden belicht, zoals de toekomst van festivaltickets, data driven-besluitvorming en fan-engagement. Aan het woord komen onder anderen: Mauricio Soares (mede-oprichter en directeur van M-S Live en ARCA), Martijn van Daalen (CCO ID&T Group) en Hans Ober (CEO TicketSwap).

Bezoekers van ADE Conference kunnen de opnamen op 19, 20 & 21 oktober bijwonen bij de ADE Hangout bij Fosbury & Sons. Vanaf november zijn de podcasts via de bekende podcast kanalen voor iedereen gratis te beluisteren. Verder zal TicketSwap – in samenwerking met DanceTV en Mixclear – tijdens ADE exclusieve content over artiesten en optredens aanbieden die live wordt uitgezonden op KPN en Ziggo.

TicketSwap viert tienjarig jubileum
Het Amsterdam Dance Event (ADE) is sinds de eerste editie in 1996 uitgegroeid tot ’s werelds grootste en meest invloedrijke clubfestival en conferentie voor elektronische muziek.
Het clubfestival staat bij TicketSwap wereldwijd in de top 5 van events waar de meeste transacties plaatsvinden.

TicketSwap werd tien jaar geleden opgericht door Hans Ober, Frank Roor en Ruud Kamphuis. om de verkoop van concertkaarten eerlijker en veiliger te maken, nadat Hans Ober zelf ondervond hoe ingewikkeld het was zijn kaartje voor Lowlands te verkopen. Inmiddels is het Amsterdamse bedrijf uitgegroeid tot een platform dat actief is in 36 landen, met tien kantoren wereldwijd en acht miljoen geregistreerde gebruikers.

—————-

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met James Fleury, Marketing Lead TicketSwap op +31 6 38 91 97 07 of james@ticketswap.com.

Over TicketSwap
TicketSwap is de veiligste en gemakkelijkste app voor fans om tickets te kopen en verkopen voor hun favoriete concerten, festivals, sportevenementen, theatershows en clubavonden. Met meer dan acht miljoen gebruikers in 36 landen beschermt TicketSwap fans tegen te hoge prijzen door ervoor te zorgen dat tickets worden uitgewisseld tegen fan-vriendelijke tarieven. Dankzij zijn speciale anti-fraudetechnologie en partnerships met meer dan 6.000 podia, promotors, festivals en ticketing-bedrijven wereldwijd, biedt het bedrijf een eerlijke, veilige en eenvoudige omgeving voor fans die tezamen meer dan 40.000 live evenementen wereldwijd bezoeken. www.ticketswap.nl.