Industry Wire

To20 kiest Appronto voor realisatie van baanbrekend media platform

Hendrik-Ido-Ambacht, 29 januari 2015 – To20 creëert een nieuwe markt door landelijke adverteerders eenvoudig en snel toegang te geven tot lokale digitale uitgevers. Het nieuwe initiatief, genaamd ToLocal, is gebaseerd op een zeer innovatief digitaal platform waarvoor de opdracht aan Appronto is verstrekt.

Middels ToLocal wordt het nu eindelijk mogelijk voor landelijke adverteerders om heel gericht te adverteren bij de vele lokale digitale uitgevers. “To20 is marktleider in de Benelux voor de online advertentiemarkt gericht op kids en jongeren”, zegt eigenaar Joost Merks, “We zien echter ook een trend dat consumenten steeds meer online tijd doorbrengen bij lokale digitale media. Daarom gaan we met ToLocal landelijke en regionale adverteerders helpen deze consumenten te bereiken”. Dit is een revolutie aangezien deze markt altijd zeer gefragmenteerd was en daarmee te moeilijk om op te nemen in de digitale mediastrategie.”

Appronto heeft de opdracht gekregen omdat ze een grote ervaring heeft met het realiseren van innovatieve, baanbrekende technologische platformen. Zo realiseerde Appronto o.a. de platformen voor Collin Crowdfund (Crowdfinancing voor MKB), Xenion (Automatisering van juridische processen) en Offective (Online boekhoudpakket welke afgelopen jaar 400% groeide). Daarnaast zet Appronto haar kennis en kunde in voor de realisatie van innovatieve en onderscheidende systemen voor de grotere organisaties van Nederland.

Het gerealiseerde platform automatiseert het hele primaire proces van ToLocal en To20 in combinatie met een omgeving waar de adverteerders en uitgevers op in kunnen loggen. Door alle processen en integraties te automatiseren ontstaat er een zeer efficiënt en gebruiksvriendelijk proces voor alle deelnemers. De gehele oplossing is gerealiseerd op basis van de Mendix technologie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht