Industry Wire

Geplaatst door Toshiba

Toshiba lanceert pan-Europese ‘Make IT work’-campagne

Breda, 16 februari 2016Toshiba Information Systems Benelux lanceert een nieuwe, grootschalige, pan-Europese campagne voor businesspartners en klanten die actief zijn in de mid-size en corporate markt. Deze ‘Make IT work’-campagne omvat het volledige zakelijke computeraanbod van Toshiba en onderstreept nogmaals de betrokkenheid van het bedrijf bij genoemde markt. Met ‘Make IT work’ wil Toshiba laten zien dat het optimaal is toegerust om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die partners en klanten vandaag de dag stellen, zowel door middel van zijn B2B-oplossingen als door middel van advies en ondersteuning.

De nieuwe lijn zakelijke notebooks van Toshiba, de meest uitgebreide tot dusver, bestaat uit twaalf nieuwe platforms, waaronder vier ‘hero’ laptop- en hybride devices, de Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C en Portégé Z20t-C, die alle gebaseerd zijn op de belangrijkste pijlers van het bedrijf: veiligheid, betrouwbaarheid, connectiviteit en beheerbaarheid. Al deze apparaten zijn bovendien uitgerust met de nieuwe, zesde generatie CoreTM-processors van Intel®, die garant staan voor het leveren van optimale prestaties in combinatie met Windows 10 en een maximale batterijlevensduur.

Fantastische mogelijkheden
“Technologische innovaties bieden ondernemingen fantastische mogelijkheden om hun bedrijfsvoering te verbeteren,” zegt Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux. “Maar dé uitdaging voor bedrijven, met name in de mid-size en corporate markt, is het implementeren van deze efficiencyverhogende technologieën zonder afbreuk te doen aan de veiligheid en betrouwbaarheid voor hun medewerkers. In onze ‘Make IT work’-campagne onderbouwen we dit: wij geloven dat dit het perfecte medium voor ons is om ervoor te zorgen dat bedrijven inzien dat wij er zijn om hen te helpen stapsgewijs slimmere en effectievere IT-strategieën te gaan gebruiken.”

“Ook op onze nieuwe zakelijke devices zijn we buitengewoon trots,” vervolgt Ravel. “Zij belichamen de ongeëvenaarde veiligheid, betrouwbaarheid en beheerbaarheid waar onze oplossingen bekend om staan, en dat tegen een kostenefficiënte prijs die een hoog rendement oplevert.”

Scala aan B2B-oplossingen
Naast hardwareproducten biedt Toshiba een breed scala aan B2B-oplossingen, waaronder de Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) die bedrijven in staat stelt hun devices eenvoudig te beheren door middel van compleet estate asset management en uitgebreide tools die de efficiency en compliance van de apparatuur waarborgen.

De lancering van ‘Make IT work’, die ondersteund wordt door een investering van meer dan één miljoen euro, bevestigt opnieuw de betrokkenheid van Toshiba bij met name de mid-size en corporate markt.

Meer informatie vindt u op de website van ‘Make IT work’: www.toshiba.nl/makeitwork.

Over Toshiba
Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven.

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 580 bedrijven en 199.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,6 triljoen yen (55 miljard US dollar).

Meer informatie over Toshiba is te vinden op: www.toshiba.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht