Industry Wire

Geplaatst door Toshiba

Toshiba rolt incentiveprogramma Win Win over heel Europa uit

Breda, 5 november 2015Toshiba Information Systems Benelux lanceert Win Win, een pan-Europees incentiveprogramma bedoeld om deelnemers aan zijn partnerprogramma nog beter te kunnen ondersteunen en belonen. Win Win is het meest recente uit een reeks initiatieven die Toshiba ontplooid heeft om zijn partners te helpen zich staande te houden in het sterk competitieve kanaal en zijn Europese activiteiten meer met elkaar in evenwicht te brengen.

Het Win Win-programma, oorspronkelijk een lokaal initiatief gericht op de Franse markt, heeft sinds zijn introductie in oktober 2014 meer dan 7.000 Silver-partners beloond met in totaal bijna 2,5 miljoen euro. Om dit succes te kopiëren, rolt Toshiba het programma nu uit over heel Europa. Dit toont aan dat het bedrijf blijft investeren, zowel in de beloning van bestaande als in de werving van nieuwe partners.

Dertig jaar toewijding

“Wij zijn er trots op dertig jaar onovertroffen toewijding aan het kanaal te kunnen vieren. Initiatieven als het Win Win-programma vormen een fraai bewijs van Toshiba’s leiderschap en streven om partners ondersteuning op uitzonderlijk hoog niveau te bieden,” zegt Ronald Ravel, Country Manager van Toshiba Information Systems Benelux. “Wij zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om ons partnernetwerk beter te supporten en sneller te doen groeien. Het succes dat we in Frankrijk met Win Win hadden, zouden we hier dan ook graag evenaren.”

Punten per verkocht product

Het Win Win-programma[1] staat open voor Silver-partners van Toshiba. Het stelt hen in de gelegenheid punten te verdienen met de verkoop van de volgende gekwalificeerde B2B producten:

  • Satellite Pro: 5 punten per verkochte notebook
  • Tecra: 10 punten per verkochte notebook
  • Portégé: 20 punten per verkochte notebook

Met iedere punt die partners ontvangen, verdienen zij 1 euro, die eventueel naar keuze kan worden omgezet in marketingbudget, fondsen voor demonstratieproducten of cadeautjes voor medewerkers, prospects of bestaande klanten.

Om voor deze regeling in aanmerking te komen, moeten partners zich aanmelden voor het programma via de resellerwebsite T-Link: extranet.toshiba.eu. Zij ontvangen dan een bedrag voor alle punten die zij maandelijks verdiend hebben in het boekjaar. Het programma biedt partners tevens de nodige flexibiliteit, in die zin dat zij ervoor kunnen kiezen aankopen te subsidiëren ongeacht het aantal punten dat ze verdiend hebben.

[1] Op dit programma zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Over Toshiba

Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 580 bedrijven en 199.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,6 triljoen yen (55 miljard US dollar).

Meer informatie over Toshiba is te vinden op: www.toshiba.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht