Industry Wire

Geplaatst door Trinicom

Trinicom introduceert nieuwe release Trinicom T5

Wilp, 26 april 2010 – Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, introduceert de nieuwe release van Trinicom T5: versie 5.12. Belangrijke vernieuwingen van de release zijn de uitbreiding van T5 X-Server met X-Server Kennis en de mogelijkheid om per gebruikersgroep de antwoord- en reactie HTML-templates in te stellen. Bovendien bevat de nieuwe release een geheel nieuwe module: T5 Event Service.

De eerste uitbreiding is X-Server Kennis, onderdeel van de T5 X-Server module. T5 X-Server is de integratielaag voor data-uitwisseling en deze beschikte al over de modules Klanten en Contacten. Met de release van 5.12 is daar X-Server Kennis bijgekomen, waarmee gebruikers via de server kennisitems kunnen importeren en exporteren. Daarnaast introduceert Trinicom met de release 5.12 een geheel nieuwe module: T5 Event Service. Met deze nieuwe module kunnen andere systemen, bijvoorbeeld een CRM-systeem, realtime geïnformeerd worden over gebeurtenissen en acties in T5. Hierdoor hoeven deze systemen niet te vragen naar de wijzigingen. T5 Event Service is een apart aan te schaffen module als uitbreiding op de T5 X-Server.

Verder beschikt de nieuwe release van Trinicom T5 over een aantal nieuwe functionaliteiten. Zo bestaat nu de mogelijkheid per gebruikersgroep de antwoord- en reactie HTML-templates in te stellen. Tevens zijn in de T5 Brief-, Fax- en Baliemodule de paginanummering, opmaak van paginanummering, de hoogte van de voettekst en de marges instelbaar gemaakt. Hierdoor heeft de klant meer mogelijkheden in de opmaak.

Tot slot zijn er in de T5 Analyse, onder het perspectief Organisatie, twee grafieken toegevoegd. De eerste grafiek biedt inzicht in de verdeling van het aantal keren dat contacten zijn doorgestuurd. De tweede grafiek toont procentueel hoeveel van de contacten minstens één keer zijn doorgestuurd per afdeling of medewerker, waarbij gekozen kan worden tussen de afdeling/medewerker die het contact als eerste ontving of die het heeft afgesloten.

“Met behulp van alle klantenfeedback en de vele gebruikerservaringen hebben wij met trots weer een nieuwe release van Trinicom T5 kunnen introduceren!”, stelt Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. “Wij blijven continu bezig om Trinicom T5 uit te bouwen en te verbeteren en alle feedback die we krijgen draagt eraan bij dat wij optimaal rekening kunnen houden met de wensen van de klanten. Doordat wij elk half jaar met een nieuwe release komen, beschikken onze klanten altijd over de juiste tools om uitdagingen aan te kunnen.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 – E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel “De Lathmer” in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie en interviewmogelijkheden:
Influx PR, Marleen Lassche, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 – 366 30 34, fax: 055 – 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht