Tripolis Solutions en MWM2 maken online onderzoek per e-mail mogelijk

AMSTERDAM, dinsdag 09 april 2013 – E-mail service provider Tripolis Solutions en onderzoeksbureau MWM2 brengen deze week gezamenlijk een nieuwe softwarekoppeling voor online onderzoek op de markt. Deze nieuwe koppeling stelt marketeers in staat op een eenvoudige en snelle manier klantonderzoek per e-mail uit te voeren. Het is de eerste keer dat Tripolis en MWM2 de handen ineenslaan. Het product is voor alle Tripolis en MWM2 gebruikers beschikbaar.
Online onderzoek is een niet meer weg te denken marketinginstrument dat zorgt voor het snel en goedkoop verkrijgen van inzicht in klanttevredenheid, wensen en ervaringen van klanten. Het doen van online surveys per e-mail is hiervoor een goed en effectief middel. Door de koppeling tussen MWM2 Survey en Tripolis Dialogue is het vanaf nu mogelijk om vanuit de Tripolis Dialogue contacten-database deelnemers, respondenten of klanten toe te voegen aan een onderzoek binnen MWM2 Survey. Remko Weterings, IT-manager MWM2 licht toe: “Online onderzoek biedt organisaties de mogelijkheid om in dialoog te blijven met haar stakeholders. Door de integratie tussen MWM2 en Tripolis Dialogue verandert het e-mail contactmoment in een belangrijk feedbackmoment om de mening van klanten continu te verzamelen en te volgen”.
De plug-in met Tripolis Dialogue biedt marketeers een oplossing om online onderzoek zo optimaal mogelijk te organiseren en te monitoren. “Follow-up acties gebaseerd op de onderzoeksresultaten van klanten worden automatisch geïnitieerd. Dit biedt nieuwe kansen op het gebied van e-mailmarketing”, legt Joost Nienhuis, CEO van Tripolis Solutions uit. “Door de koppeling met de software van MWM2 bieden we onze klanten een stabiele oplossing voor het online verkrijgen van inzicht in klanttevredenheid en -wensen”.
Over Tripolis Solutions
Tripolis Solutions, opgericht in 1999, is een van de eerste en meest dynamische e-mail service providers (ESP) van Europa. Tripolis is specialist in e-mail, mobile en social marketing en ontwikkelt services en technische oplossingen op het gebied van cross-channel dialogue marketing software. Met deze oplossingen helpt Tripolis haar opdrachtgevers bij het aangaan, onderhouden en uitbouwen van relaties. Diensten worden geleverd via een netwerk van industry leading partners. Tripolis Solutions beschikt als een van de eerste Europese E-mail Service Providers over een ISO 9001:2008 en ISO/IEC 27001:2005 certificering.
Over MWM2
MWM2 is een onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in online onderzoek en panels & communities. De naam MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten. Het bureau biedt opdrachtgevers hoogwaardige onderzoekstechnologie, praktische senior onderzoekers en ondersteunt bij de inzet van meer dan 150 nationale en internationale panels en communities. MWM2 is opgericht in 2003 en werkt inmiddels voor meer dan 350 organisaties.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.