Geplaatst door Colours

Twee nieuwe websites voor Nabuurs

Logistiek dienstverlener Nabuurs heeft sinds eind oktober twee nieuwe websites. Deze twee nieuwe sites moeten ervoor zorgen dat de naamsbekendheid van Nabuurs wordt vergroot en dat er online sales leads worden gegenereerd. Hiervoor heeft de logistiek dienstverlener een nieuwe corporate website en een nieuwe vacaturesite laten ontwikkelen.

Nabuurs ontwikkelt en implementeert binnen de Benelux innovatieve supply chain concepten voor Fast Moving Consumer Goods. Haar doel is de beste weg voor producten vinden, in termen van kosten, service en duurzaamheid. Nabuurs werkt voor gerenommeerde organisaties als FrieslandCampina, H.J. Heinz, AB InBev, SCA Hygiene Products, Sligro en Refresco.

De website is door twee bureaus gerealiseerd. Reclamebureau DplusM heeft het strategie-, concept -en designtraject voor haar rekening genomen en Colours heeft de sites gebouwd.

Over Nabuurs

Nabuurs is opgericht in 1962. Met 23 vestigingen, 1000 medewerkers en een jaaromzet van bijna 100 miljoen euro behoort de Nabuurs Groep tot de 25 grootste logistieke dienstverleners van Nederland. Nabuurs richt zich op Fast Moving Consumer Goods binnen de Benelux.